Nieuwe Hamilton Khaki Field Expedition modellen

Nieuwe Hamilton Khaki Field Expedition. Ik vind 'm erg geslaagd en zie de blauwe er wel komen. :ok_hand:

27 likes

Ja tof!

Zeker omdat ie in 2 maten te krijgen is.

1 like

Ziet er goed uit. Wel aan de prijs.

Ik vind ze wel mooi, die khaki’s. Heb de field mechanical gehad en nu de Murph 38 maar ik vind ze wel een beetje duur geworden. Misschien zelfs wel te duur. In die prijsrange is de concurrentie moordend. Toen ze goedkoper waren was het een easy pick.

H10 uurwerk wat alleen maar door Hamilton te service is. :thinking:

Die blauwe doet het voor mij ook wel maar € 1.115,- zag ik op de websites. Poehee!

2 likes

Jah leuk!

Voor de tweedehands prijs een no brainer. Voor een dikke 1k niet zo leuk.

5 likes

True

1 like

Rare bezel. No like.

Tof, ik vind ze wel geslaagd.

2 likes

Ik moet hem even in het echt zien denk ik. Een bijzondere bezel is het wel. Overall is hij erg tof!

En aan de prijs? Tja… elk merk is stevig aan het verhogen de laatste tijd. Dus snap ik dat Hamilton hier in enige mate met mee zal gaan/moeten.

1 like

Op zich leuk, maar ik zag graag een versie waarbij de lume is aangebracht door iemand die geen zware shag rookt.

3 likes

Mooi nieuw horloge van Hamilton. Heeft ergens wel iets weg van een Tudor Ranger en een Seiko Land Turtle.

3 likes

Ook Hamilton begint prijzig te worden

4 likes

De bezel doet me op een of andere manier denken aan die Camel Trophy horloges.

3 likes

Mooie horloges zeg!! Wordt wel een tweedehansie dan, gevoelsmatig overpriced (of Hami heeft ons verwend met de eerdere Khaki’s…)

4 likes

Is de ring draaibaar?

Teddy zegt rotatable: ik vetrouw Teddy wel

3 likes

Dit dacht ik inderdaad ook. Zelfde als de €925 voor een Tissot Gentleman nu: gevoelsmatig ook overpriced, maar ben bang dat we er toch aan zouden moeten gaan wennen.

3 likes

Echt mooie klokjes voor dagelijks gebruik, vooral stalen band lijkt me perfect. Geen high polish dus geen angst voor draagspoortjes. En die prijzen ja jeetje alles is ineens moker duur :sweat_smile: alleen heb krap jaar geleden al een zwarte khaki field handwind gekocht en ook die doet het fantastisch als dagelijks metgezel :ok_hand:

1 like

Hamilton doen zijn naam weer eer aan met deze nieuwe lineup. Echt hele gave horloges vind ik. Kan niet uitsluiten dat er weer een Hamilton komt in de collectie:)

1 like

Bezel niet mooi, wel grappig dat ze er een roterende kompas-bezel van hebben gemaakt. Leuk detail…

1 like