Nieuwe Hamilton Ventura 2017

Het origineel is niet te evenaren, maar Hamilton komt toch met een 2017 versie …

Gehaeuse : In Stahl oder auch in Stahl mit PVD
Masse : 24 x 36.5 mm oder auch in 32.3 x 50.3 mm
Wasserdicht : 50m
Uhrwerk : Quartz (Gibt es auch als Automatik Version mit H-10-S Uhrwerk und 80 Stunden Gangreserve)
Preis : 895 CHF (Automatik 1600 CHF)

3 likes

Vanmiddag toevallig de gewone versie in een etalage gezien (Breda). Is wel bijzonder, maar ik zou het nooit dragen.

1 like

Zag deze op hun instagram. Vind ik iets mooier.

1 like

Blijft een gedurfd ontwerp dat echt klopt!

2 likes

Sorry, maar ik vind mijn uitvoering toch mooier… Overgang van band naar kast vind ik niet zo geslaagd bij de getoonde uitvoeringen.

Grt. Marco

7 likes

Het favoriete horloge van Elvis Presley, de Hamilton Ventura had hij om in de film blue Hawaii.

1 like

De zwarte xxl versie van Elvis staat op mijn verlanglijstje, ik vind m heel apart. Valt me op dat de prijs wel is opgelopen de laatste 2 jaar.

Gr. Marc

1 like

Ik vind het heel knap van Hamilton dat ze zo’n ubercool maar ook uncool icoon hebben ontworpen.
Ik slinger al een tijd van heen en al weer :sweat_smile:
Maar misschien was het ontwerp al van iemand anders…
lighten me up :sunglasses:

En ja die van @emveezet vind ik mooier.

3 likes

Ik heb exact dezelfde en vind het een heel fraai ontwerp en lekker dragend horloge. Ik draag het vooral bij gelegenheden waar ik weet dat er ook horlogeverzamelaars wel eens naar toe komen en hun mooie horloges willen showen, wel, dan laat ik deze zien en zie hun verbaasde blik, de meeste hebben dit design nog nooit gezien, leuk toch?

2 likes

Ik vind hem best mooi in het geelgoud en met de automaat erin :+1: :relaxed:

De geelgouden met croco had ik al in 1995.
Quartz met 15mcrn gold cap kast.
Was toen fl 895,-

1 like

Ja, mooi Ramón, mooi klokje! :+1: Fijne zondag!

Goed dat z m weer uitbrengen.
Wil m wel weer. Classic!

Ik zou hem ook wel willen, maar ben aan het sparen voor een …Rolex! :wink: