Nieuwe Hamiltons

Op zoek naar een leuke klok voor mijn vrouw. De Longines die we zochten was nergens meer te vinden, maar toch kwamen we niet met lege handen thuis!!!

Ook deze kon ik niet laten liggen. Komt goed van pas, omdat mijn Nabucco niet onder al mijn overhemden past en mijn oudere klokjes niet meer aan mij eisen voldoen. Lang leve dit forum zullen we maar zeggen :D:D:D Alleen de band ben ik nog niet over uit. Misschien ook mooi met een croco als op bijvoorbeeld een Meistersinger???

Iemand ervaring met dit horloge, of met het binnenwerk, een ETA automatic 2895?

Gr.
Montus

Proficiat met beide aankopen, zeer mooi!

En ook ik sluit me aan bij de bandenwissel.

Mijn beste,

Proficiat met deze Hamiltons.
Twee horloges welke jou het genoegen schenken om met plezier de tijd gade te slaan.
Alleen de chrono vind ik in mijn optiek iets minder. Die wijzerplaat, daar kan ik mij niet in vinden.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd, beide mooie klokken, ik vind die band (met spijkers) er wel goed bij passen. Wat ik jammer vind is dat de helft van de 6 weg valt. Ik heb zelf ook horloges waar delen van een cijfer(s) weggevallen is, toen stoorde het me niet maar nu ga ik me er vreemd genoeg steeds meer aan ergeren…anyway, ik hoop dat jullie veel plezier aan deze horloges gaan beleven.

Van harte geproficiateerd met de Hamiltons.

Die cremekleurige vind ik grandioos :~.

Heb je van deze een artikelnummer?

Het betreft de Hamilton H70655723 Khaki Officer Mens Watch!

Gr.
Peter

Ik moet wel zeggen dat die op de foto inderdaad iets minder is. In werkelijkheid echter veul rustiger.:slight_smile:

Gr.
Peter

Mooie klokken hoor, vooral de creme kleurige!
Enne, ik er meteen een mooie lichtbruine croco op zetten!

Gr.Joep

Heren,

Waar kan ik online mooie bandjes vinden? Als een echte hollander wil ik hem niet al te duur maar wel extreem mooi natuurlijk!

Gr.
Peter

Ik snap nog steeds niet waarom Swatch Group ze in de middle range plaatsen. Echte prachtklokken. Fijn is wel dat ze betaalbaar(der) blijven.

Met Hamilton kan je niet misgaan…Tjek voor bandjes deze link eens…http://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html
Het bandje wat ik op de Hamilton Scuba heb is daar ook vandaan koste maar 12 euro of zo.

JaJa ik moet wel even toevoegen,

De prijs/kwaliteits verhouding mag er bij Hamilton zeker zijn!
kheb er zelf ook een Jazzmaster power-reserve, en hij loopt nog als een zonnetje (tu)

Veel plezier met je aankoop :wink:

grtz, Max

Was vandaag bij de juwelier en zag daar een aantal prachtige horloges, en jawel, dat waren Hamiltons! Niet er geen andere fraaie waren, maar deze sprongen er voor mij door de looks en de daaraan gekoppelde prijzen wel uit. Heb een paar gezien die volgens mij keurig bij een pak zouden staan…

Heb trouwens geen idee over de kwaliteit van deze horloges, weet iemand daar iets meer over?

Saffire Schreef:

Was vandaag bij de juwelier en zag daar een aantal
prachtige horloges, en jawel, dat waren Hamiltons!
Niet er geen andere fraaie waren, maar deze
sprongen er voor mij door de looks en de daaraan
gekoppelde prijzen wel uit. Heb een paar gezien
die volgens mij keurig bij een pak zouden
staan…

Heb trouwens geen idee over de kwaliteit van deze
horloges, weet iemand daar iets meer over?

De kwaliteit is super. Het is een onderdeel van de swatchgroep. Dus familie van Omega.