Nieuwe Heuer Monza re-edition op Baselworld

Ik vind hem wel iets hebben eigenlijk.

http://www.calibre11.com/first-look-2016-heuer-monza-calibre-17-40th-anniversary/

3 likes

Ziet er zeker goed uit maar ik hoop toch niet dat ie echt 4mm groter is dan de vorige versie.

Ik vind het mooi maar misschien vind ik nog mooier de 2000 versie zonder de PVD kast…jammer dat geen Camaro re-editie bestaat…

Ik vind hem ook mooi!

5 likes

Leuke mix van vintage en re-edition. Erg geslaagd naar mijn idee.

Best aardig, maar ik begin en beetje moe te worden van die vintage heritage re-editions bij alle merken ondertussen.

Mooi, maar waarom de pushers en kroon ook niet in het zwart…

Aardig gelukt zeg ik.

Like X 10 !

Vind hem erg mooi. Ben al een tijdje aan het kijken voor een PVD horloge.

Ik ken iemand die een originele Monza PVD op een rommelmarkt heeft gekocht voor 2,50…

Zwart misstaat sowieso nooit, strakke klok hoor.

Vind de symmetrisch geplaatste subdials van de nieuwe mooier. Creëren een betere balans op de wijzerplaat. Maar de kast van de nieuwe vind ik wat lomp. Had liever deze kast teruggezien.


En, als ik dan toch aan 't zeuren ben, de kroon links. Dan zou ie helemaal af zijn. :grinning:

Potdikkie ik was al aan het sparen voor die Autavia in 2017…, dan eerst deze maar.

42mm kast is wellicht wat groot, maar die 38mm kast van de vorige droeg echt veel te klein.
Metalen kroon en pushers in een pvd kast vind ik juist gaaf, is lekker contrasterend.

Echt een prachtig apparaat, idd wel jammer van de kroon op rechts.

Zeer mooi horloge, maar … zwart PVD = vlekkenmagneet

  • minder universeel “draagbaar” imho.

Deze vind ik persoonlijk een hele mooie:

Schitterend klokje!

Ik niet maar wel moe van de prijzen.

1 like

Ja, de prijs valt inderdaad tegen, hoewel dat te verwachten was :wink: Ach ja… keuzes…

Mooi, maar had em liever gezien als 38mm model.

Praat je nu in de derde persoon ;)?