Nieuwe horloge binnen, Maen Hudson

Gisterenavond vond ik bij thuiskomst een pakketje die me op de tafel stond op te wachten. Ik superblij en de wederhelft nieuwsgierig want ze wist van niets :laughing:

Enkele weken geleden ben ik op een artikel uitgekomen over de Maen Hudson en had onmiddelijk een goed gevoel bij het horloge. Ik ben al aantal jaar liefhebber van vintage divers en al even op zoek naar een nieuw automaat horloge met een vintage uitstraling en de Hudson paste volledig in het plaatje.
Met 38mm en het lage profiel en de simpele wijzerplaat is het meer een dress diver en naar mijn mening komt die nog het beste uit als de Jet-black no date. Jammer genoeg was de no date enkel een optie bij het kickstarter project maar niet meer bij de huidige productie modellen dus moest ik op zoek naar een kickstarter model.

Vorige week had ik gereageerd op een topic en kort erna kreeg ik melding van een privƩ bericht. Hieruit volgde een vlotte deal met lencoth waarvoor heel veel dank.

Na het openen van de doos het horloge even staan bewonderen, daarna de bracelet even inkorten om te passen en erna op de nato gezet.
Ben echt helemal verkocht aan de Hudson. Deze LE vind ik nog mooier omdat de rode accenten ontbreken en nog meer de dress diver uitstraling krijgt hierdoor.

Volgende aankoop word een passende Erika’s Originals MN strap voor de Hudson

53 likes

Veel plezier ermee toegewenst.

1 like

Gefeliciteerd met een pracht van een aankoop !

1 like

Mooie aanwinst, veel plezier ermee :+1:

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate verworvenheid!!
Ziet er lovenswaardig uit. Mooie strakke wijzerplaat.
Ik wens je er een gezegende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Mooi hoor de LE zonder datum is de mooiste!
Van harte en geniet er van, ik heb hem al weer verkocht. Niet echte spijt maar toch een beetje te snel geweest misschien. In ieder geval is de nieuwe eigenaar er erg blij mee dus dat maakt veel goed.

1 like

Ik vind het altijd zo’n gedoe, zwemmen met een pak aan. Maar wel een lekkere strak horloge, have fun!

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee…

1 like

Mooi horloge :watch:

1 like

Ik vind 'm gaaf! Had bijna de witte gekocht, misschien toch…

2 likes

Er staat een witte in het blauw hoekje

1 like

Mooi horloge. Ik herken wat je zegt; de eerste keer dat ik m zag had ik er ook een ā€œgoed gevoelā€ bij. Ben niet van de divers, maar wellicht dat ik deze nog wel eens probeer als ik m voorbij zie komen.

1 like

38 mm lijkt me een mooie maat, oogt een stuk subtieler dan bijv. een SKX. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Klopt ja, die zag ik inderdaad al eerder… :grinning: hoe bevalt de Maen?

Mooi horloge deze Maen en veel plezier er mee gewenst!

Bevalt me heel goed. Met de bracelet was het wel wat wennen aan het gewicht maar op de nato draagt die veel beter, is heel licht. Morgen eens op de weegschaal zetten, ben benieuwd wat het is.

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Geniet er van :ok_hand:

1 like

Nice :wink::ok_hand:t2:

1 like

Helemaal mee eens! Geniet er van!
Mvg. Bertjan

2 likes