Nieuwe Horlogeband, welke kleur past bij dit horloge?

Goedenavond horlogeliefhebbers!

De band van mijn doordeweekse horloge is ver aan het slijten, daarbij vind ik de stipjes welke op een gedeelte van de band zitten, ook niet zo mooi, tijd voor iets nieuws dus!

Ik zit hier nog wel erg te dubben over de kleur / patroon van de band die ik wil gaan aanschaffen. Wat vinden jullie mooi bij dit horloge (en de zomer?)

Betreft een Hugo Boss Grand Prix HB1513476.
Kleur wijzerplaat: grijs/zilver. Al vind ik hem bij zonlicht een beetje een champagne gloed hebben…

Wat foto’s (iPhone kwaliteit…)


Heb je staal al overwogen?

1 like

2 likes

Op zich is bruin een prima keuze maar het bruin van de originele band vind ik vreselijk saai.

Wat sprekender en chiquer zou dit type band zijn:

Of je gaat de wat sportievere kant op (het is tenslotte een chrono) zoals deze combinatie.

In beide gevallen heb ik geen idee om welke band het specifiek gaat, het zijn wat voorstellen wat ik mooi zou vinden, meer niet. Succes met de keuze!.

1 like

@Sjoerd_K

Ik heb momenteel meerdere horloges op stalen band, vandaar dat daar niet direct mijn voorkeur ligt. Alhoewel ik dit horloge in combinatie met een Milanese band ook wel zie zitten!

Voorbeeldje van een vergelijkbaar horloge:

1 like

@Cal219

Ben ik met je eens! Mijn voorkeur gaat wel naar de iets meer chiquere band.
Die sportieve puntjes / gaatjes vind ik persoonlijk echt vreselijk​:sweat_smile: stoor me er bij dit horloge steeds meer aan…:rofl:

1 like

Ik begrijp het Kevin, dan is de eerste band wellicht een optie. De mesh lijkt mij ook geslaagd moet ik zeggen.

1 like

Meer tips of suggesties?

Alles is welkom!!

:smiley::smiley::smiley:

Ik zou voor de zomer sowieso eens een nato proberen.
Er is ongelofelijk veel kleur keuze, duur zijn ze niet en gaan
een eeuwigheid mee.
Ja,ja,ja ik weet het er zijn hier haters, maar ook lovers.
Daar ben ik er een van, van de lovers dan he :wink:

Voor de rest vind ik de milanaise een goede keus.
Draagt erg comfortabel.

Misschien is een canvas band ook het proberen waard.

Leer draag ik eigenlijk nooit in de zomer.

2 likes