Nieuwe horlogegek

Hallo allemaal,
Volg deze forum al een tijdje en dacht dat het tijd werd om te gaan registreren.
Leuke forum, toch wel even een stukje makkelijker dan al die engelse forums waar ik ook kom. Ben nogal een Panerai freak en bezit een 112i & 111e…en hopelijk volgen er meer natuurlijk.
Ik zie er naar uit om wat actiever mee te kunnen doen met jullie.

Maikel

Welkom op het forum! Heb je foto’s van je horloges, daar zijn we gek op zoals je weet!!!

Welkom…

Je moet een behoorlijke Panerai fan zijn om een 111 EN een 112 aan te schaffen! Wat is de volgende ? Misschien een 112I (met sandwich dial) ?

Groet
Mark

Ik ga m’n best doen om wat foto’s te maken van de 111e & 112i.

Maik

hoi Maik,

welkom op het forum. Graag wat foto’s. Als Panerai-leek dacht ik nl. eerst dat het over een bmw ging:(

groet Arno.

OK…ik heb m’n best gedaan maar heb echt een andere toestel nodig.


Links de 112i en rechts de 111e

Maik

Mijn beste,

Wees welkom op het Horlogeforum ‘avant la lettre’.
Je zal de geest der horlogemagie hier, met de regelmaat van de klok, uit de fles zien komen.
En zodoende de vergaarde kennis als een verrijking mogen aanvaarden welke onze horlogepassie ruim binnen de ‘c.o.s.c.’ normen brengt. :smiley:

Per quanto riguarda ‘Panerai’.
“Mi piacere molto bene questo orologio da polso”
Un orologio da polso molto bello, che magnifico. Uno collezionista dignitoso.
Successo e tutto piacere. Buona ‘fortuna’ :wink:

Arrivederci e, buona sera mio amico,

Orologio Signaturis Temporis

Uhum, Tissot62…La ringrazio per il caloroso benvenuto mio amico

Hallo Maik,

Welkom op dit nederlands talige forum;). Dat zijn prachtige horloges! Ik heb ze wel eens in een etalage gezien. Ze zijn wel groot, niet?

Groeten, Tom Vreeken.

Welkom hier, Maik! Ik zit zelf niet zo in de Italiaanse horloges, maar ik vind ze zeer zeker mooi. Amuseer je hier vooral! :slight_smile:

Welkom Maik, je hebt al 2 mooie horloges (tu)