Nieuwe Horlogeliefhebber

Beste lezer,

Ik heb mijzelf net aangemeld op dit forum. Ik ben Olivier uit Amsterdam, 28 jaar.

Gek op horloges. Heb momenteel een Baume & Mercier in bezit en een beschaafde U-boat voor in het weekend.

Ik heb een IWC Portuguese (Gouden cijfers, zwarte band) besteld op St Maarten. Mijn broer woont daar en neemt m voor mij mee. Met de huidige dollarkoers omgerekend 3800 euro. Kan niet wachten!!!

Groet,

Olivier

Ps. Ben ook verliefd op de van der gang klok, vraag me alleen af of deze klok zn prijs waard is…

Welkom. En een Portugieser is een hele mooie nieuwe aanwinst. Ik hoop dat je ook mooi kan fotograferen. :wink:

Welkom!
En nu maar hopen dat je broer hem zonder kosten langs de poortjes weet te wandelen.
Vanuit St Maarten gaat dat een lastig verhaal worden denk ik zo.
Jur

Welkom hier op dit fraaie forum! :slight_smile: Als je 'n beetje horlogegek bent, vind je hier wel je draai en kom je veel te weten over die maffe aandoening die wij allemaal hebben. :wink:
En ja, hopelijk weet je broer die IWC ongezien door de douane te krijgen. Dat zou fijn zijn!! :smiley:

Welkom!

welkom welkom!!

mooi aanwinst man!! IWC niet verkeert hoor!

Een van de gang… tja, vind het een hele mooi horloge… maar ben toch een week geleden gegaan voor een Rolex, mede door: history.

Welkom!
grt Ger

Ja het zit zo. Mijn broer staat daar ingeschreven als inwonende van st maarten. Hij mag dat horloge dus legaal kopen. In september komt hij naar Nederland, hij doet m om zijn pols en neemt de papieren en doos een andere keer mee.

Dan moet het goed gaan.

Als hij het hele zooitje in een keer zal meenemen dan zal de douane vragen gaan stellen…

Moet goed gaan!

dat lijkt me idd de verstandigste manier, welkom trouwens!

Groeten,

Stefan

Schijnt dat ze soms zelfs bij horloges die je om hebt bewijs te willen zien. Omega schijnt zelfs bewijs van legitiem Leder mee te geven met haar bandjes, voor het geval je over de grens moet!:expressionless:

Welkom op dit leuke forum! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu wel benieuwd ben geworden naar een foto van een beschaafde U-Boat;), tot nu toe heb ik ze alleen maar in groot formaat gezien:). Ik hoop dat de Portugieser goed aankomt.

Welkom op het form en veel kijk en leesplezier!!(tu)
Gr Dennis:)

Van harte welkom en veel kijk- en leesplezier.

Groeten,

Ron.