Nieuwe HorlogeLoze Noob 🖐

Welkom!

Allen jij weet wat bij je past en je ervoor beschikbaar hebt.
Om als je als noob te helpen. Seiko is gewoon altijd goed, dat doet het gewoon. Ook Citizen en nog veel meer horlogemerken in die klasse zijn goed. Heel goed dat je die plakmerken maar laat voor wat het is.

Dus de enige miskoop die je kunt maken is iets te kopen wat je niet mooi vind. Maar als het altijd en overal moet kunnen zou ik ook naar minimaal 100m WR kijken. En vooral passen, kijken en voelen op de pols.

Elke juwelier heeft een ander aanbod dus kijk lekker rond.

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom!
Als je al anderhalf maand op het forum meeleest, weet je vast inmiddels de waarheid al;
Je hebt twee opties: de SKX007 óf doorsparen voor een Rolex.

Zelf overweeg ik trouwens ook de SGEH47P1 die Sjoerd adviseert, die heb ik ooit gepast en vond ik erg fijn op de pols. Saffier en quartz dus die gaat ook wel even mee.
Maar nu heb ik voornamelijk de SKX om en die is ook echt heerlijk.
Een Rolex zal ik waarschijnlijk nooit kopen.

3 likes

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses::+1:

Die Seiko is een mooi horloge en altijd goed.:+1:

Als het horloge niet per sé nieuw hoeft te zijn, maar ook gebruikt mag zijn, dan heb je veel meer keuzemogelijkheden. Dan kun je voor die 200 euro een horloge kopen dat nieuw veel hoger in prijs ligt. Kijk maar eens in het blauwe gedeelte van dit forum.

Heel veel succes met jouw zoektocht en geniet van de reis!:slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op HF
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

2 likes

Welkom op het forum! Blijf gerust lekker lang rondkijken en nadenken over je eerste horloge. Geen haast, je hebt alle tijd. :sunglasses:

1 like

Horlogeloos? :scream::astonished::face_vomiting:

Welkom hier en neem de tijd :wink: :metal:

1 like

Mooi horloge die Seiko
Ben ooit lang geleden hier mee begonnen;

Voor je het weet loop je hier mee rond;

Geniet ervan :+1::+1::+1:

4 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

3 likes

Welkom, en geniet van het zoeken…nadat je eindelijk iets moois hebt gevonden en aan je pols hebt…volgen er vaak meer(spreek uit ervaring).

2 likes

Welkom op HF!

1 like

Welkom :grin:

1 like



Dit is even een impressie van wat ze in het seiko outlet in Roermond hebben, zit best wat leuks tussen

1 like

@HorlogeNoob

Welkom op HF…en pas op dat je van horlogeloos niet naar horlogeloods gaat. :wink: Dat ligt namelijk wel op de loer als je hier eenmaal verzeild raakt in de leuke horloge hobby. :sunglasses:

Succes met je keuze…:+1:

3 likes

Thanks! Ik hou het blauwe gedeelte in de gaten.

1 like

Bedankt voor de tip! Denk dat ik vanmiddag even naar BataviaStad rij en daar de Seiko winkel even binnen loop.

Haha daar ben ik ook bang voor. Het zoeken is frustrerend en leuk tegelijk.

1 like

Is daar ook een seiko winkel? Dit was in Roermond namelijk

En het grote seiko raam ?

Welkom en aan een nieuwe Seiko heb je nooit een miskoop i.m.o. De goudeN accenten geven het ook nog een beetje extra luxe mee, vind ik. :ok_hand:t2: