mooi ding, volgens mij is dat die wat ik ook in de seiko outlet store zag liggen dus ik vind het een goede keuze
Niet helemaal mijn smaak, ben zelf niet zo gek op Romeinse cijfers, als jij hem maar mooi vind. Ik zocht gelijk de maat op, vaak zijn Japanse dresswatches opgeblazen tot 40 of zelfs 42mm. Dat vind ik prima voor een duikhorloge, maar niet voor dit design. Maar dit horloge 38.2mm, heel mooie maat! Er is echt vrij weinig aanbod in 38mm dus goede keus. Hij zal als je een dikke pols zou hebben ook niet snel klein dragen door de dunne bezel. Geniet er van!
Seiko premier is prima kwaliteit. Een voor moderne maatstaven ingetogen diameter is een goede keuze. Ga je geen spijt van krijgen…al hoewel… Na 1 horloge is het hek meestal van de dam
Nette Seiko, gefeliciteerd met jouw aanschaf. Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.
Er is niets persoonlijkers dan een horloge: leuk die voorstellen die dan om je oren vliegen… Seiko kan je geen buil aan vallen…
Ojah nu je het zegt! Thanks in ieder geval.
Dankjewel!!! Ik zal er foto’s van plaatsen als ik m heb. Ik ben zelf ook reuze benieuwd.
Anderen schreven het al maar 38mm vind ik écht een perfecte maat voor zo’n dresswatch!
Goede keus dus!
Keurig! Gefeliciteerd!
(En alsnog welkom trouwens)
Mooie klok en vooral omdat het JOUW eigen keuze is!
Wanneer ga je hem flipperen voor wat anders?
Thanks! Met flipperen word ruilen bedoeld toch? Geen idee of ik dat uberhaupt durf.van ruilen komt huilen:crazy_face:
Mooi horloge, proficiat en goeie keuze!
Flipperen is niet zo zeer ruilen, eerder gewoon verkopen en van de opbrengst iets anders kopen.
Maar ik zou niet te snel verkopen, ik zou eerder uitbreiden. De volgende stap is een iets meer casual horloge als je het mij vraagt. Succes!
En het blauwe goed in de gaten houden !!
prima.
goed gedaan
Suggesties voor een casual horloge?
Ligt er aan, een duiker zou kunnen. Seiko 5je heb je in alle smaken. Of een chronograaf gaat ook altijd wel