JTrapman Schreef:
Lijkt me ook wel leuk, alleen dan zou ik tzt wat
vervoer moeten regelen.
Misschien kan ik mijn vader er wel voor strikken
Er is ongetwijfeld iemand met wie je kan meerijdenā¦
Lijkt me ook wel leuk, alleen dan zou ik tzt wat
vervoer moeten regelen.
Misschien kan ik mijn vader er wel voor strikken
Er is ongetwijfeld iemand met wie je kan meerijdenā¦
Is Elst (gld) een optie:)
Ha Hennie,
Daās een goed plan, dan kan ik op de fiets.
Alleen zitten we nu precies in de vakantieperiode, dus animo zal wat minder zijn.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ha Hennie,
Daās een goed plan, dan kan ik op de fiets.
Alleen zitten we nu precies in de vakantieperiode,
dus animo zal wat minder zijn.
+1 (zowel qua fietsen als vakantieperiode)
Grt. Marco
Zit de komende tijd nogal vol. Maar ben benieuwd naar jullie ervaring.
alleen van Leen en Sorcees een datum ontvangenā¦19 augustus
kom op mensen, voor degenen die willen deelnemen laat even wat data horen dan kunnen we wat plannen.
3 uurtjes vrijmaken in de een of andere week moet toch kunnen zelfs in de vakantie of je moet in het buitenland zitten.
Of je moet in het buitenland zitten.
Ik zit tot eind augustus in het buitenland, en heb het daarna druk met school, dus het gaat mij helaas niet lukken. Nou ja, het zal vast niet de laatste keer zijn
Kon ik gelijk bij mijn familie op bezoek jaren niet meer geweestā¦(schandalig he)::o
Arnhem vind ik toch iets te ver weg (ik woon in Alkmaar en ben een OV reiziger)
Afhankelijk van tijd en plek ben ik er voor in.
Lijkt me een leuk plan, hangt er bij mij wel een beetje van af wanneer/waar het is of ik ook kom.
Goed plan! Voor eind augustus ergens in de strook Nijmegen - Arnhem - Apeldoorn?
Kom op mensen, de laatste meeting was zo leuk, daar wil ik best een eindje voor rijden.
Even concreet worden, vooral datum en plaats, min. 10 personen is wel nodig.
In principe kom ik uit principe.
helaas nog steeds maar van 2 mensen een tijd, ivm afstand valt Leen weer af dusā¦misschien toch te weinig animo?
Of gewoon een datum prikken.
Datum:19 augustus vanaf 19.00 totā¦
ergens tussen Utrecht en Arnhem, details volgen bij voldoende deelnemers
roept u maar wie aanwezig wil zijnā¦
Een vrijdag of zaterdag t/m eind augustus gaat voor mij sowieso niet lukken. Die dagen moet ik werken (zo afgesproken ivm vakanties). Vanaf september is een vrijdag of eventueel zaterdag voor mij weer een optie.
ergens in september komt beter uit⦠in het zuiden is het in augustus nl nog vakantie. Scheelt misschien weer wat liefhebbers.
misschien te combineren met de limiteduitreiking? er vanuitgaande dat het niet weer oktober/november wordt dat deze klaar is⦠en dat is meestal centraal in Utrecht.
Datum maakt niet zoveel uit, plaats vind ik belangrijker
Ik kan er bij zijn.
Ik kijk nog wel of ik kan als de tijd en locatie bekend zijn. Zover vooruit kan ik het echt niet zeggen.