In navolging van de zeer geslaagde horlogemeeting in Apeldoorn een paar maanden geleden was ik benieuwd of er interesse bestaat voor een nieuwe bijeenkomst?
waar (ongeveer)?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Centraal… liefst utrecht…
Bij mij wel… Ede?
Ligt er een beetje aan waar en wanneer, maar ik volg dit draadje voorlopig wel even.
Wel graag een ruimte met goede verlichting.
ja hoor! Vind ik wel leuk!
Menno
Centraal prima !
Zo’n meeting als in Apeldoorn is zeker voor herhaling vatbaar.
Grt. Marco
Leuk, afhankelijk van tijd en plaats.
altijd leuk!
Leuk, ik kom zeker, indien niet te ver weg, centraal of oost.
Lijkt me ook wel leuk, alleen dan zou ik tzt wat vervoer moeten regelen.
Misschien kan ik mijn vader er wel voor strikken
vorige keer Apeldoorn, misschien Utrecht een optie…of anders in Ede, heb wel wat ruimte hier.Ivm vakanties van iedereen…wanneer zou het beste zijn?
een vrijdagavond lijkt me wel een goede optie voor de meesten.
animo genoeg dus…laten we een poll maken voor een datum en een plaats
Utrecht?
of omgeving Arnhem?
datum?
Tijd?
Arnhem
19 augustus
20:00 uur tot 22:00 uur.
Maar ik ben ook redelijk flexibel en kan me nog aanpassen :~
ben even aan het informeren mbt zaaltjes…prijzen vallen tegen zeg, je zou niet zeggen dat er nog crisis is…:), had Hans heel goed geregeld in Apeldoorn
Wmb is 19 aug prima zoals sorcees, instroom vanaf 19.00 einde als het niet meer gezellig is…
sorcees Schreef:
Arnhem
19 augustus
20:00 uur tot 22:00 uur.Maar ik ben ook redelijk flexibel en kan me nog
aanpassen :~
Arnhem? Centraal?
Een betaalbare meetingplek met de nodige privacy/veiligheid en de mogelijkheid tot thee/koffie en eventueel vooraf een stukje eten zoals in Apeldoorn is bijna niet te vinden of erg prijzig(v. 300 euro ex.)
Dat was niet mijn insteek dus even verder gezocht en een mooie ruimte gevonden, vergelijkbaar met Apeldoorn.
Ligging tussen Arnhem en Utrecht, dus redelijk centraal toch. Voldoende parkeermogelijkheid en goed bereikbaar.
Iemand nog meer suggesties?