Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Casper, je bent echt wel een begrip op het forum en je bent juist tof omdat je er gewoon voor staat: IK VIND INVICTA GAAF

Verder moet je er niet teveel achter zoeken. Je bent gewoon enthousiast en wij proberen je andere wegen te laten zien. That’s all.

Tissot bijvoorbeeld. Zonder 1883 op de dial. Wat een merk.

1 like

Hoge bomen vangen veel wind…
Sabatical time.:sunglasses:

Dan hebben we geen polls meer…
Weet je het absoluut zeker? ??

1 like

Maar wil je dit echt op papier hebben dan zijn jullie nog wel afhankelijk van Han

  • Ah nee, niet weer een Invicta topic op HF
  • Zal wel weer geopend zijn door Chillekasper
  • Toch even het topic door scrollen om de grappige reacties te lezen
  • Geen idee waar het topic over gaat, toch even zitten gniffelen

Volgend topic.

1 like

Ik heb tegenwoordig het gevoel dat er elke dag iemand aanbelt, zijn voet tussen de deur steekt en even met me over Invicta wil spreken.

10 likes

In dat geval speelt Kasper zijn spel effectief. Twee vliegen met een klap!

Wat heb ik ermee te maken? Zou je mijn naam niet in één adem willen noemen met de jouwe? Thanks. :sunglasses:

3 likes

image
:wink:

Invicta Jehova :joy:

3 likes

Waarom blijf je consequent “die topic” schrijven…?

Met lange rokken en de openingszin “wat fijn dat we u thuis treffen” :joy::joy:

1 like

Ben benieuwd hoeveel supermarkten ze hebben in America met zo’n 2000 inwoners :thinking:
En dan ook nog Invicta’s verkopen :+1:

4 likes

Al 142 antwoorden en still going strong dit topic :rofl::rofl::rofl:

1 like

Dit was wat jij zelf zei in een andere topic en waar ik nu op terug kom.

Ja weet ook niet wat het is. Had dit eerder als mededeling gescheven. Niet wetende dat mensen vervolgens hierop los gaan.

1 like

1 like

Off topic in 3…2…1…

3 likes

Nou ja. Inmiddels kan ik mij niet meer aan de indruk onttrekken dat het in wezen weinig tot niets uitmaakt wat jij schrijft. Ze gaan sowieso op je los. Ik juich dit overigens niet toe, maar af en toe lijkt het ook alsof je deze rol binnen het forum wel grappig vindt.
Hoe dan ook heb ik respect voor je non-conformiteit en vastberadenheid. Ondanks incidenteel plaatsvervangende schaamte door jouw uitgesproken lage “Hemmschwelle” (Sorry dit is Duits voor remming/drempel, maar vond Hemmschwelle leuker klinken) lees ik je berichten en topics meestal met enige belangstelling.

Joh doe lekker je ding man. Je krijgt bij mij, en bij vele van mijn horlogevrienden met geen enkele mogelijkheid zo’n ding door de strot geduwd. Je enthousiasme is af en toe wel een beetje over the hill, maar ik zou het niet graag willen missen hier hoor. Beter een beetje kleur dan een dozijn grijze muizen die niet verder komen dan “Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst”. Er mag hier af en toe best gelachen worden :sunglasses:

4 likes