Nieuwe IWC Aquatimer Perpetual Calendar Digital Date-Month Edition “50 Years Aquatimer”

.

.

Technical Specifications: Aquatimer Perpetual Calendar Digital Date-Month Edition “50 Years Aquatimer”
Movement

Self-winding IWC Caliber 89802; hour, minute and seconds; perpetual calendar with digital display; flyback chronograph; 68-hour power reserve
Case

49mm; Ceratanium® (or, red gold); external/internal rotating bezel with IWC SafeDive system; water-resistant to 100m
Strap

Black rubber strap with the IWC bracelet quick change system;

Limited run of 50 pieces; price: CHF50,000

-> Artikel

2 likes

10 likes

Mijn hemel wat een apparaat! 100 meter is ook niet echt aqua-erig.

2 likes

Ik sluit mij volledig aan bij Team America.

groetjes Lenno

2 likes

Adamantium vind ik een beter materiaal.

2 likes

jij wel … :laughing:

Das toch een lachterje, zulke waterdichtheid. En wat een afzichtelijk ding. Is het geen fake toevallig?

2 likes

D, P’s and A - holes… :slight_smile: leuk stukje…

Op zich best aardig horloge, maar, de band is echt veel te smal.
Waarschijnlijk gewoon 22 mm, maar met een kast van 49 mm is dat snel smal natuurlijk

2 likes

Ik vind die benamingen wel grappig

Zo van…Hey Wang!?..ja Lim!..kep een idee waar we fast heel populair mee worden…das mooi Lim…
We nemen wat ceramics en titanium,vrotten dat door elkaar en noemen het Ceratanium…hoe geniaal.
:smile:

2 likes

ag ut mot un naam hebbu he… tog ? :slight_smile:

Hoe grappig is dit dan,IWC heeft patent op Ceratanium® en heeft de rechten op de naam Ceratanium® ,terwijl het origineel van de game Megaman is.

Heel origineel IWC :grin:

2 likes

Hee! Een G-shock heeft seks gehad met een Invicta, en toen zijn ze vergeten 'm waterdicht te maken. Zo jammer.

Geef mij de, ahem, Duitse interpretatie van het woord Aqua maar. :slight_smile:

1 like

Jammer ; in mijn ogen echt geen IWC-achtig design.
Het DNA is ver te zoeken.
Maar ik geloof best dat er markt voor is, als je ziet wat voor succes andere high end “modern” uitziende horloges zien…

1 like

Zie hier de uitvinder van ceratanium

Serieuze shit dus dat spul

Dr. light

2 likes

Goed omschreven.

1 like

Lelijke horloges. Jammer van zo’n mooi merk!:worried:

1 like

Ik dacht even dat ik een hublot horloge zag😂. Dit vind ik niet IWC waardig om eerlijk te zijn😅.

1 like