In antwoord op uw vraag informeren wij u met veel genoegen, dat de eerste modellen van de Spitfire Collectie met ingang April in Nederland beschikbaar zullen zijn. Het betreft de volgende referenties: IW326801, IW387901, IW395501 en IW503601. De gehele collectie wordt in etappes uitgebracht. In Juni, Oktober en December zullen de daarop volgende modellen uitkomen.
Dank voor het antwoord op m’n niet gestelde vraag?
Foto s misschien?
Dank
Ik had deze vraag WEL gesteld, dus hartelijk dank !!
Ik weet niet wat me bezielt maar ik vind ze bijzonder mooi
Al kun je volgens mij een spijker in de muur slaan met de kroon
Inderdaad
Sinds die Special Edition voor Hondikee kijk ik nergens meer van op. Daarmee vergeleken vallen deze nog mee. Voor de SE voor Hondikee durven ze iets van 6500$ te vragen, daar zit dan een wat aangepaste Sellita in. Man man.
Poeh, toch wel erg mooi.
Kunnen ze een inhouse uurwerk maken, houden ze nog steeds die asymmetrische 6-9-12 indeling van de 7750 aan. Iets wat ik zelf onbewust associeer met low/mid-range horloges.
Maak er dan eentje met 3-6-9 indeling waarbij de registers wat verder uit elkaar staan. Kun je zonder designtrucs een 42+mm kast vullen.
Klopt maar wordt in de handleiding wel afgeraden.
Die perpetual calendar vind ik toch wel fraai hoor. Maar als je een horloge nodig hebt om je te vertellen welk jáár het is, ben je misschien niet echt een type voor een horloge.