Alles verkocht, twee maanden gezocht en tadaaaaa :).
Heb nu dan wel niet zoveel horloges meer… Wel deze super mooie tudor die misschien wel nooit meer weg gaat.
Jammer dat iedereen hem waarschijnlijk al kent. Mooie lumen sluiting etc perfect. (tu)
Wat vinden jullie van de bijgeleverde rubberband met endlinks van de stalen band?
Die foto inderdaad… zit ook al een hele tijd in het ‘mooie horloges’ mapje hier!
Het standaard rubber met de endlinks van de bracelet vind ik wat minder. Dan liever zoals je eerste foto op een isofrane of natuurlijk op titanium.
Gefeliciteerd met deze prachtige tudor, geniet ervan.
Die foto inderdaad… zit ook al een hele tijd in
het ‘mooie horloges’ mapje hier!
Het standaard rubber met de endlinks van de
bracelet vind ik wat minder. Dan liever zoals je
eerste foto op een isofrane of natuurlijk op
titanium.
Gefeliciteerd met deze prachtige tudor, geniet
ervan.
gr, HJR
+1
Heel erg mooie klok, Gewoon een echte vette toolwatch. Op instagram onder pat__bateman staat ook een hele mooie foto vanaf de zijkant genomen waarop de indexen er echt uitspringen.
Dank allen! Ik ben er ook erg blij mee. Draagplezier gaat zeker wel lukken!
lance_explorer Schreef:
Heel erg mooie klok, Gewoon een echte vette
toolwatch. Op instagram onder pat__bateman staat
ook een hele mooie foto vanaf de zijkant genomen
waarop de indexen er echt uitspringen.
Zeker mooie foto’s heeft hij gemaakt, het is zo moeilijk om een mooi horloge ook zo af te beelden. Ik denk dat iedereen hem gewoon moet kopen
Harpoen Schreef:
Super, ook de laatste combi vind ik helemaal niet
verkeerd, doe díe maar (tu)
En hier op deze foto? Vinden jullie niet dat het de kastvorm een beetje lelijk maakt?
Mooi man, gefeliciteerd! (tu) Ik vind een Isofrane
mooier staan dan de band met stalen endlinks.
Ik wist het!
EricPP Schreef:
Jilles, ik ben niet vlug jaloers…maar nu dus
wel! Ik kan me bijna geen betere manier bedenken
om 2015 te beginnen, geniet ervan!
Eric
Ik denk dat zelfs jij hem niet flippert!
XXoF Schreef:
Mooi, van harte(tu)
Begin hem steeds meer te waarderen!!
[b]Oke, ik heb nooit een Rolex IWC AP oid gehad, maar ik zou hem zo niet een twee drie inruilen voor een dikkere. Wel eens gepast?
Wat de vraag nu dus is; wat nu? Ik heb nu de klok welke ik al maanden graag wil hebben maar het verkoopgedeelte lijkt nu ook opeens niet leuk meer zonder fondsen. Dragen en het potje langzaamaan weer vullen denk? Bandjes heb ik ook al.
[/b]
Wat de vraag nu dus is; wat nu? Ik heb nu de klok
welke ik al maanden graag wil hebben maar het
verkoopgedeelte lijkt nu ook opeens niet leuk meer
zonder fondsen. Dragen en het potje langzaamaan
weer vullen denk? Bandjes heb ik ook al.
Gewoon lekker dragen en van genieten. Je zou eens een rubber Cinturino band kunnen proberen. Vindt die persoonlijk prettiger dan een Isofrane. (tikje dunner en flexibeler)
Maar het kan toch dat je na deze klok klaar ben of voor een langere tijd gewoon tevreden. Tijd voor een andere hobby. Of gewoon mooi blijven rondkijken dat is toch ook niet verkeerd.
Wat de vraag nu dus is; wat nu? Ik heb nu de klok
welke ik al maanden graag wil hebben maar het
verkoopgedeelte lijkt nu ook opeens niet leuk meer
zonder fondsen. Dragen en het potje langzaamaan
weer vullen denk? Bandjes heb ik ook al.
Er zijn meer manieren om deze topper te dragen. Wissel eens af met vintage leer voor de gein.