Deze geweldige Master Grande Tradition Grande Complication
44 mm., € 359.000,00
Deze geweldige Master Grande Tradition Grande Complication
44 mm., € 359.000,00
Hou wel van wat reuring op de wijzerplaat, maar dit gaat mij te ver…
Volgens het artikel: prijs €359.000,- …zucht. Moet Ronaldo toch 38 uur tijd voor doorbrengen
Voetballer Real Madrid
Geboren: 1985 Portugal
Vriendin
Kinderen: 1
Jaar: € 83,072,800.00
Maand: € 6,922,733.00
Week: € 1,597,554.00
Dag: € 227,597.00
Te groot en te druk, en die balans oogt nogal goedkoop. En dan voor zo’n vraagprijs, nou nee.
thnks voor de kostprijs, ff over heen gelezen
Ach, enorm leuk maar duur, druk en gevaarlijk. Als je dit om hebt en je loopt ergens in de achterstad van Sao Paulo, dan ben te jouw hand kwijt met horloge. Geef mij maar een simpele.
haha ja ok maar ik denk dat mensen die zich dit kunnen veroorloven niet in de achterstad oid van Soa Paulo gaan lopen … die zitten lekker aan dek in de haven van Monaco of Dubai
Ik hoop dat ik, wanneer ik me zoiets zou kunnen veroorloven, dit never nooit zou aanschaffen.
Jaeger Lecoultre is een geweldig horlogemerk en misschien kan ik er ooit eentje aanschaffen maar dit heeft niets meer met “neem gerust de tijd” te maken.
Ik zou er zeer onrustig van worden als ik dit om mijn pols zou dragen…
Ja daar ga ik ook wel vanuit, maar dan niet met dat horloge aan zijn pols. Misschien een simpel duikertje en een koud glas bier.
En is de gangreserve ook zo dat ie een volledige sterrenkaart rond gaat?
In de achterbuurten van São Paulo hoef je geen JLC te dragen om beroofd te worden hoor, een simpel casio’tje of een paar mooie Nike schoenen is al meer dan voldoende en dan vooral in combinatie met een ''Europees" uiterlijk.
je loopt er ook kans om een geslachtsziekte op te lopen
Dan wel eerst het horloge afdoen anders wordt dat ook besmet met een … virus.
een smartwatch misschien wel
Ja veel smart
Tjonge, die boot is zo mogelijk nog lelijker dan het horloge…
Voor mij is dit de totale antithesis van wat JLC normaliter goed doet. Master Ultra Thins bouwen.
Kortom: Nee dank u. Navelstaarderige complicaties omwille van de complicaties is niet m’n ding.
Door het gebruik van het toilet?
Als geld nou geen rol speelde…
Nog steeds niet.