De Form A…

Die FORM A - das A steht für Automatic - ist der Auftakt einer neuen Uhrenlinie, die mit modernem Design in klassischer Uhrengestaltung zu überzeugen weiß. Die FORM A wird ab April 2017 im Fachhandel verfügbar sein.
De Form A…
Die FORM A - das A steht für Automatic - ist der Auftakt einer neuen Uhrenlinie, die mit modernem Design in klassischer Uhrengestaltung zu überzeugen weiß. Die FORM A wird ab April 2017 im Fachhandel verfügbar sein.
Form A Specs:
Movement: J800.2 (base 2824-2) power reserve about 38 hrs, decorated movement with Junghans customized rotor
Case: � 39,1mm, height 9,5 mm, 4-screw display back, wr 5 atm
Crystal: Flat sapphire crystal, ar coated
Dial: Dished dial with a special minuterie, galvanised, matt silvered
Hands: Stainless steel, Luminova coated
Strap: Calfskin with stainless steel buckle! Two colours available, matching the dial colour.
Retail: €449
The Form C is a quartz powered chronograph
Technical specs FORM C:
Case: Stainless steel 316L, � 40,0 mm, height 10,5 mm, flat sapphire crystal, ar coated, screwed back, 5 bar
Movement: Quartz J645.85 with small second sub dial at 6, Chronoscope: Central stop seconds hand, 30-min and 12-h-counter at 12 (both!)
Dial! Hands and straps: see Form A
Price: €840
Had ook mooi geweest op draadlugs denk ik
Ik vind ze heel mooi.
Prachtig!
Dat is een koopje.
Ik zou toch voor een Max Bill gaan.
Prachtig.
Maar €449 voor een automaat en bijna €400 meer voor een quartz chronograaf? Huh?
Ik niet snap. Zou het van mijn oogpunt logischer vinden als het andersom zou zijn.
Hier is mijn bron :
http://forums.watchuseek.com/f8/junghans-form-4059106.html
En daar wordt dezelfde vraag gesteld.
Of dezelfde prijs.
Mooi
Ben altijd wel fan geweest van Junghans geweest, maar nog nooit eentje gedragen… hmmm
Die 1e is prachtig, heel tijdloos en stijlvol.
Voor mij zijn die tussen-minuut- indexen de no-go. Lijkt wel een ponskaart
Erg mooi!
Met 110 baud erop gezet…anno 1975
Mooi, ga ik zeker eens passen.
Dit gaat een wannahave worden,wat een mooi horloge voor het geld
Dit lijkt me de bron van de info op WUS.