ik ben op zoek naar een duikershorloge en twijfel tussen de Steinhart Ocean GMT met zwart/rode pepsibezel en deze nieuwe van Kadloo. Ik kies uiteraard uiteindelijk zelf, maar wat kan het voor kwaad als mede horlohgefanaten met mij mee beoordelen.Ik kijk reikhalzend uit naar jullie reactie
Op foto’s is het lastig te zien, maar de Kadloo heeft een veel hogere afwerking. heb beide horloges in mijn handen gehad, maar dan zie je meteen dat de kast een veel mooiere vorm heeft en de band beter aanvoelt dan de steinhard.
Vind 't een klein beetje appels met peren vergelijken. Heb ze niet in m’n handen gehad zoals Patrik en ken ze verder niet, maar vanaf plaatje vind ik de Steinhart een sportieve dress en de Kadloo een sportieve tool klok.
Op strandvakantie als ik ook nette gelegenheden zou aandoen, dan zou ik voor de Steinhart gaan (alhoewel ik niet van een GMT wijzer hou). Als ik a la bagpack-stijl zou rondtrekken, dan de Kadloo.
Het voordeel van de getoonde Kadloo vind ik dat hij een orginele kleurstelling heeft. De Steinhart is gewoon een Rolex hommage/…
De kwaliteit van beide zal vast prima zijn.
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Zeno Watch Basel staat ook mijn lijst evenals Oris Titan Diver. Misschien dat er nog meer reacties komen.
Groetjes, René