Nieuwe keuzes twee hamiltons

Die Riva is echt prachtig ja! Vooral op leer!!
Bijna net zo mooi als jouw Viewmatic, dreski (ik meen me te herinneren dat jij die had) :slight_smile:

Krentenbol Schreef:

Die Riva is echt prachtig ja! Vooral op leer!!
Bijna net zo mooi als jouw Viewmatic, dreski (ik
meen me te herinneren dat jij die had) :slight_smile:

Dat klopt. :smiley:

De GMT vind ik wel mooi, maar van die andere schrok ik een beetje. Wat een grote cijfers zeg. Niet aan mij besteed:D

Die eerste vind ik wel grappig.Jammer dat het een quarts is.
De tweede is niet aan mij besteed, doet me een beetje denken aan Montres de luxe
Veel plezier alvast van je nieuwe aanwinsten.
Groeten,
Marijn
P.s ik persoonlijk vond de chrono die je had vele malen mooier dan deze twee horloges bij elkaar :wink:

Heb je de Khaki Air Race ook nog overwogen? Verder met name de Khaki Navi sub met GMT een mooie klok. De andere lijkt iets te grof, maar misschien moet je hem daarvoor in het echt zien.

hhe Schreef:

Heb je de Khaki Air Race ook nog overwogen? Verder
met name de Khaki Navi sub met GMT een mooie klok.
De andere lijkt iets te grof, maar misschien moet
je hem daarvoor in het echt zien.

De Air Race is ook mooi idd. De Khaki Action is in het echt mooier dan op de foto. Ik overweeg ook de Harisson Ford Conservation. Die modellen zijn echter allemaal wat duurder. Gisteren keek ik even het begin van In to the Blue en zag ik de witte Navy Diver. Die is toch ook mooi hoor. Er is te veel keus en te weinig geld. :smiley:

Dat is dan een geluk bij een ongeluk…

Maar met familie in Noord EN Zuid Amerika… is een 3T dan niet handiger?
http://blog.countspin.com/wp-content/uploads/2010/02/hamilton-h77-635-333-1-300x300.jpg
Of zitten ze in dezelfde zone?

marnix_moed Schreef:

Dat is dan een geluk bij een ongeluk…

Maar met familie in Noord EN Zuid Amerika… is
een 3T dan niet handiger?
http://blog.countspin.com/wp-content/uploads/2010/
02/hamilton-h77-635-333-1-300x300.jpg
Of zitten ze in dezelfde zone?

Ze zitten op dezelfde lengte grraad. :smiley:

Aaah! Dan voldoet deze inderdaad ruimschoots :smiley:
Hoop niet dat je nog meer internationale familie erbij krijgt. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb! :wink: