Nieuwe kleuren-release: Zenith Chronomaster Sport

Zenith heeft weer nieuwe kleuren gereleased voor hun Chronomaster sport: 【F】 Zenith Extends The Chronomaster Sport Line

Mooie releases als je het mij vraagt! Maar door het model, de groene kleur, en de meteorite-dial krijg ik hier wel echt Rolex gevoel bij… Misschien positioneert Zenith zich wel bewust als HET Daytona-alternatief :wink:

Wat vinden jullie?

4 likes

Mij zul je er niet snel mee zien rondlopen :grimacing:

1 like

snap dat je een linkje plaatst in plaats van de foto :hushed:

1 like

Beetje too much om de plaat én de bezel groen te maken. Ik vind de blauwe met zilveren bezel mooier in balans.

2 likes

All of the above :sweat_smile:

1 like

Pfoe die groene is Zum Kotzen.

Die gemset meteorite is wel dik. Hoewel ondraagbaar :nerd_face:

2 likes

Alstu. Bron: fratello.

Vind ze trouwens beide tof. Inderdaad een beetje Rolex achtig. Tof, maar niet voor mij.

3 likes

Dat groen icm met de kleuren van de subdials, is toch een verschrikkelijke combinatie.

2 likes

Nee, niet mooi!

1 like

Ik vind die groene op staal best gaaf. Leuk voor erbij, het moet niet de enige in de doos zijn. Die gekleurde subdials zijn wel een beetje vreemd, maar ik vind het op een funky manier wel wat :grimacing:
That said, voor Zenith-centjes moet er echter wel een hoop gebeuren voordat dit een reële optie zou worden.

1 like

Godsklere, wat is die lelijk.

De zenith el primero chronomaster heineken, imho.

3 likes

Die nieuwe triple calander is wel gaaf!

Bron Fratello

7 likes

0.0 dan ook, met dat blauw :grimacing:

Deksels, die is in groen wel bijzonder lekker :face_holding_back_tears:

2 likes

Ik ben fan van Zenith. En van de 38mm El Primero’s. En van nog wat modellen. Maar dit is echt heel erg lelijk.

2 likes

Je moet in mijn ogen wel erg je best doen om een groen horloge te vern*en, maar het is ze toch gelukt.

Deze daarentegen :heart_eyes: :

En de Safari is ook top natuurlijk:

7 likes

Echt lelijk, als er nu ook nog een open heart uitvoering komt wordt dat de lelijkste :laughing:

1 like

Deze vind ik dan weer wel gelaagd, die groene is :ok_hand:t2:

2 likes

Understatement dat de nieuwe triple calender mooi is :heart_eyes: Met name de groene

2 likes

Iemand hier een idee hoelang het doorgaans duurt voor nieuwe releases bij de AD liggen om te bepotelen? Weet dat ‘t bij Rolex soms wel een half jaar kan duren maar bij Zenith wellicht anders?

1 like

Hij deed me ergens aan denken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like