Eindelijk heb ik een collectie! Op 10 december heb ik mn 2e “echte” horloge gekocht. Een TAG Heuer Monaco, gekocht bij Wien te Wageningen. Enkele dagen geleden liep ik door Harrods toen ik zag dat de TAG daar in de sale is, bijna beledigend!!
De TAG is geweldig, maar de Edox vind ik ook een prachtig horloge. De Edox heb ik laatst onder garantie laten herstellen, wat mij irriteert is dat ze de deksel verkeerd om hebben gemonteerd. Als je de klok met 12 uur omhoog houdt, staat het afgebeelde huis verkeerd om. Horlogemakers lijken me precieze mensen, maar dit gebeurd zomaar…jammer.
Graag hoor ik van jullie wat jullie van m’n horloges vinden, zowel positief als negatief! De foto’s zijn misschien niet geweldig dus als iemand tips heeft voor betere foto’s hoor ik het graag, ik moet nog op fotocursus
Prachtig! Ik vind deze Monaco met de rode accenten echt heel mooi, sowieso vind ik de Monaco-lijn de mooiste lijn van TAG Heuer als we het over de laatste paar jaren hebben. Deze is de mooiste die ik tot dusver ben tegengekomen! Zwart, rood en wit…mijn absoluut favoriete combinatie.
Die Edox is op zijn eigen manier mooi, maar ik vraag me wel het volgende af: De bovenste helft van de dial is veelal metaalkleurig en de wijzers idem dito. Blijft het horloge dan wel goed afleesbaar?
Die Tag Heuer is geweldig. Ik ken ergere combinaties van de Monaco. Maar deze is perfect.
het enige wat hem mooier kan maken is als TH die info over het horloge weg had gelaten (Automatic, Chronograph en Calibre 12) en daar in het rood/oranje Monaco had geschreven in plaats van boven het logo.
Ik vind de TAG waanzinnig!! Hebben alle uitvoeringen van de Monaco plexi erin, of niet? Dat ga k zo eens ff nakijken… IIG heel plezier met collectie! De TAG bevredigd mij meer dan de Edox. :-D. Prettige avond allen!
sowieso vind ik de Monaco-lijn de
mooiste lijn van TAG Heuer als we het over de
laatste paar jaren hebben.
+1
Betreft je Edox achterdeksel. Misschien is er na reperatie een nieuw rubbertje op gezet. Die is misschien net ff anders dan je ouwe, waardoor ie niet in een andere hoek op je kast zit. Jammer vind ik het ook.
Ja, begint een beetje cliché te worden, maar de Tag is gewoon een supermooie klassieker!:} Edox maakt mooie horloges, maar vind dit niet de mooiste; is natuurlijk heel persoonlijk. Veel draagplezier, in ieder geval!
De Steve Mcqueen-uitvoering is übercool; zeker als je van vintage (Porsche/)autosportgebeuren houdt. Overigens is dan ook deze niet te versmaden.
In oplage van 55 stuks gemaakt ter gelegenheid van het 55-jarig bestaan van de Porsche Club of America en alleen via de PCA te verkrijgen. En kost, (ja, je raadt 't al;)) 5.500 dollar.