Klein beetje Linde Werdelin en een beetje veel 7friday:
Afgezien van de band… Vind ik het een erg mooi klokje, de dag en nacht aanduiding is ook erg leuk 
Inderdaad… alsof ze het uurwerk en de wijzerplaat van een Sevenfriday in een Linde Werdelin kast hebben gezet…
Gaaf zeg! Altijd al een groot fan geweest van de SevenFriday modellen, maar de prijs stond me een beetje tegen. Is hier al een list price van bekend? Hopelijk goedkoper dan de SF! :~
Ah: 699,- US Dollar… Iets te snel gelezen en te enthousiast foto’s gekeken
toch een stukje goedkoper.
Jeffreyh1984 Schreef:
Gaaf zeg! Altijd al een groot fan geweest van de
SevenFriday modellen, maar de prijs stond me een
beetje tegen. Is hier al een list price van
bekend? Hopelijk goedkoper dan de SF! :~Ah: 699,- US Dollar… Iets te snel gelezen en te
enthousiast foto’s gekekentoch een stukje
goedkoper.
heb em gezien. heel veel details heeft de klok, niet alleen dior t uurwerk, maar ook de kast en band hebbem veel vormen. de band is comfortabel zacht. de vele inkepingen vind ik stoer, maar zou wat meer drukplekken kunnen leveren dan n gladde band.
dat ie erg op de sevenfriday lijkt, komt doordat ze hetzelfde uuerwerk hebben. alleen heeft ancon n dag/nacht schijf. ik vind persoonlijk de 24 uurs aanduiding functioneler en mooier/beter passen bij de stijl.
ze zijn ook in nederland te koop. ik ga dr morgen waarschijnlijk n ancon halen.
marnix.moed Schreef:
ze zijn ook in nederland te koop. ik ga dr morgen
waarschijnlijk n ancon halen.
Prijs van €499 is redelijk, maar 45mm??? 
Ben benieuwd!
lencoth Schreef:
marnix.moed Schreef:
ze zijn ook in nederland te koop. ik ga dr
morgen
waarschijnlijk n ancon halen.Prijs van €499 is redelijk, maar 45mm???
(
Veel hangt af van lugs. de Nav-B uhr steekt imho ver uit. M’n VDB is lug2lug52, maar aangezien ie ‘lugloos’ is ken ie net.
Ik ga waarschijnlijk voor de Tank. Stom stom stom, bedenk me ineens dat ik em bij de 1e keer alleen op m’n rechterpols had, omdat ik al wat anders om de links had :o
marnix.moed Schreef:
Ik ga waarschijnlijk voor de Tank.
Als ik hem met mijn screen ruler opmeet, komt er een forse lug-to-lug uit. Ben benieuwd 
56mm volgens de site
Hier een eerste impressie/review op wus:
http://forums.watchuseek.com/f67/ancon-x-35-a-1020386.html
Jammer en dom van makers om deze zo groot te maken. De 7friday is voor veel mensen te groot, dus had dan deze met 42mm uitgebracht, denk ik dan.
Gaaf ziet het er wel uit.
lencoth Schreef:
marnix.moed Schreef:
Ik ga waarschijnlijk voor de Tank.
Als ik hem met mijn screen ruler opmeet, komt er
een forse lug-to-lug uit. Ben benieuwd
Zeker niet weinig idd, om m’n rechterpols was 't kiele kiele, dus ben benieuwd straks.