Nieuwe Komandirskie

Het wachten is beloond:

Gisteren is mijn nieuwe Vostok Komandirskie bezorgd. Heb er toen ik vannacht thuis kwam meteen een nato aangezet.
En dit is het resultaat:

Met de complimenten aan Zenitar

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Mooi horloge, gefeliciteerd.(tu)
Waar heb je die nato gekocht?
Ik wil er zo een, ik heb gisteren mijn vintage Amphibian binnengekregen (gepost op het vintage deel) en deze nato staat daar ook erg goed op den ik.:slight_smile:

Mvrgr, Andre

Kijk maar eens op watchparts.nl. De site van luuth van den berg. Daar komt ie vandaan.

Gr Wouter

Netjes hoor, gefeliciteerd

Bedankt ! :~

Mvrgr, Andre

Potverdikkie, weer een mooie Rus.
ook mooi op de nato.
gefeliciteerd, ik zal weer eens moeten kijken bij Zenitar.

groetjes Lenno

Mooi! Van harte gefeliciteerd.

Groet
Mark

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

gr, HjR

Mijn beste,

Ziet er goed uit, deze Vostok Komandirskie!!
Zijn robuuste, doch duidelijke voorkomen zal jou steeds genoeglijk de tijdgeest doen gadeslaan.
Geniet ervan!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bedankt voor alle hartverwarmende reacties:~p. Is idd weer ff een net iets andere kast als we van een komandirskie gewend zijn. En robuust is ie zeker!!! Ik durf er nog net niet met mijn vrachtwagen over heen te rijden ha ha ha
Gr Wouter

Ik heb deze ook al een tijdje op de lijst staan. Ik ga alleen voor een zwarte plaat denk ik. Erg leuk model met een vintage uitstraling maar toch nieuw. Gefeliciteerd.

Netjes! Goede keuze! (tu)

Mooi recent model van vorig jaar uitgekomen, dus je bent helemaal bij de tijd.

De bolle kroon is gelukkig ook aanwezig, dat staat voor de Komandirskie uitvoering.

Veel plezier met de Vostok.

Gr, Erik

Dank je Erik voor de info. De bolle kroon wist ik ook nog niet, maar ik ben tenslotte nog een beginneling he…