Volgens mij zwerven er maar een paar rond hier op het forum, want voor de meesten onbereikbaar, maar omdat ze zo mooi zijn… hier de nieuwe 1815 Chronograph - Black Pulsometer Dial
39 mm., € 49.000,00
Volgens mij zwerven er maar een paar rond hier op het forum, want voor de meesten onbereikbaar, maar omdat ze zo mooi zijn… hier de nieuwe 1815 Chronograph - Black Pulsometer Dial
39 mm., € 49.000,00
Gaaf ding! Ff sparen nog
Waanzinnig vakwerk. Qua uiterlijk vind de afgekapte cijfers en de wat lage plaatsing van de subdials echt minder.
Weer 49K bespaard.
Opzich een mooi apparaat maar die afgekapte cijfers vallen zeker met zo’n
zwarte plaat erg op.
Nee, hier gaan mijn zuurverdiende centjes niet naar toe.
Met uw welnemen
Het filmpje is ook wel echt genieten moet ik zeggen, wat een pracht en praal dat uurwerk
Maar, vergis je niet, met een datum op 6 uur was het weer wel OK geweest.
Ja, ik hou nu een maal van een big date op 6 uur
thanks
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met afgekapte cijfers.
Prachtige klok. Nu nog ergens 49K vandaan halen.
ik vind het zo’n lelijke onafgemaakte indruk geven, laat die restjes gewoon weg, veel mooier…
Ben je aan het aftellen met je avatar?
Yesss nog 21 dagen voordat de Tour begint en jullie je kunnen inschrijven voor de Horlogeweggeefprijsvraag
Benk ook benieuwd naar.
Six big date:
zou ik dan weer wel kopen
D’accord. Dat maakt een hoop duidelijk.
Echt, ook bij deze? Dan wordt het wel heel druk daar onderin.
Heb nog steeds moeite met de plaatsing van de subdials. Daar ze vrij laag staan, mede omdat het een afgeleide is van de Datograph. Daar zit de grote datum bovenin en brengt de wijzerplaat meer in balans.
Zo vind ik de wijzerplaat van een 5170 veel meer in balans en nagenoeg perfect. Is ook gelijk een andere prijsklasse, maar toch.
Wel een grote voorkeur voor dit model boven de Datograph. Al is het maar om het verschil in dikte.
Ja is wel erg mooi inderdaad
…daffie gaat ff op zoek onder de matras en in oude sokken…
Daffie vindt enkel navelpluis en zweetsokken
…zoals verwacht
Je weet nooit, zo’n veertig jaar geleden, na het overlijden van mijn Oma, trokken we meer dan tienduizend gulden aan honderdjes uit de plooien van de gordijnen.
Serieus? Ongelofelijk inderdaad dat het toch zo nu en dan nog gebeurd…