50 stuks à $ 60.000,00 p/st
Leuk, maar 60K leuk? Nope
Datumvenster is te groot 
Heeft ook wel wat weg van Pellikaan…
Helaas , ik zie het er niet aan af en wat is er in godsnaam met dat datum venster aan de hand, echt geen gezicht zo.
Dit is wat je noemt een designfout naar mijn mening.
groetjes Lenno
Ik kan echt genieten van dit merk, hun sector dials en mooie uurwerken maar dat datumvenster vind ik echt zonde. Ik zag dit laatst nog ergens. Zit hier een praktisch idee achter?
Het is geen datumvenster maar een GMT.
Als je alleen de voorkant ziet zou het ook een horloge kunnen zijn van een paar 10tjes.
Echt mooi is die combinatie van twee kleuren blauw nou ook niet, niet echt mijn smaak. Ik dan ook benieuwd hoeveel ze er al verkocht hebben… Het uurwerk zelf is wel een pareltje.
Uitverkocht. Ik vind hem wel smakelijk
Smakelijk is ie, de prijs niet.
Nog steeds te groot…
De achterkant vind ik een plaatje, de voorkant ronduit lelijk, dus ik zou hem ondersteboven dragen. 
Ik vind dat Hodinkee zijn klanten en doelgroep te vaak in het hogere, zo niet hoogste segment zoekt. Ik laat de website hierdoor vaker links liggen. Wie koopt er nou een horloge van 60k? Iemand hier?
Krijg een beetje Top Gear-gevoel: op een gegeven moment waren het alleen maar Ferraris en Porsches en geen Kia en Golfs enz die de normale burger koopt.
Kia’s en Golfjes was dan ook niet het concept van Top Gear…
Als je daar interesse in had kon je beter Fifth Gear of de autoweek/-visie filmpjes op Youtube kijken 
Wat ik dan ook deed/doe 
En Hodinkee bekijk ik ook steeds minder of eigenlijk niet meer
Viel me ook op en ook voor was het reden de site wat minder nauwlettend te volgen. Ben gaf in Friday Live kortgeleden wel aan dat ze meer aandacht willen gaan besteden aan het wat normalere segment. Dus wie weet! 
Leuke serie vind ik dat, zeker de “3 for 15k” aflevering van laatst
Ik ben afgehaakt toen ze ‘relatively affordable’ voor een horloge van bijna 50k uit hun strot kregen in 1 van die video’s…