Nieuwe lederen banden voor de AT Chronograph

Ik heb een viertal lederen banden afkomstig uit Italie gekocht voor mijn AT Chronograph en wil graag jullie mening.
De foto van de Omega Alligator hadden jullie nog tegoed.

Omega Alligator (brown)


Matt Louisiana alligator (blue)

Matt Louisiana alligator (honey)

Matt crocodile (gold)

Ostrich (Cognac)

Mooie bandjes! (tu) Ik vind dit horloge aan een bruine band het mooist. De donkerblauwe band vind ik er daarom het minste bij passen, maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.
Ik geloof dat ik bij deze Omega de honey het mooiste vind. Samen met het originele Omega-bandje!

De Alligator Honey en Blue hebben mijn voorkeur. Blauw voor vrijtijdskleding en honey als dresswatch. Echt een topklok hoor.

Mijn beste,

Ik twijfel, twijfel en twijfel. Immers voor zo’n majestueus horloge kan alleen het beste, goed genoeg zijn.
Ik zou de verschillende banden in het echt moeten zien. Maar als ik dan toch een keuze zou moeten maken dan zou die keuze gaan tussen de: Omega Alligator (brown) band en de Matt crocodile (gold) band.
Maar ja welke??

Orologio Signaturis Temporis

Voor mij de tweede, maar een witte wijzerplaat combineert érg makkelijk, dus imho passen ze allen goed bij dit horloge.

Ook hier een voorkeur voor de Honey!

Mijn voorkeur gaat uit naar de cognac (laatste foto)

Groeten, Tom Vreeken.

Wat een fraaie klok! Uitgekiende mix tussen gekleed en sportief vind ik. Kun je een hoop mee doen.

De donkerblauwe met kontraststiksel is het gedistingeerdst, mooi voor bij een donker of grijs uni pak.
De bruine band met gelijkkleurig stiksel bij een glad jasje met motief/een combinatie.
De bruine met kontraststiksel is het informeelst, beetje country uitstraling (wat horloge m.i. minder heeft, daarom kontrasteert dit bandje het meest met het horloge zelf), prima bij vrijetijdskleding, sports jackets, tweed jasjes etc.

Overigens hou ik zelf niet zo van struis, met die wratten erop :slight_smile:
Als er een zwart bandje met blauw stiksel bestond, zou dat mijn keus zijn, maar die staat er niet tussen.