Nieuwe lijn van Audemars Piguet code 11.59

3 likes

Mooie lugs maar daar is ook alles wel mee gezegd…

Keurig afgewerkte chapterring

1159

1 like

Oops.

19 likes

hier moest ik ook meteen aan denken.

Don’t kick em when they’re down, maarre ik kan me bij de associaties van hier boven slechts aansluiten.

Ook wel knap: Een horloge van tienduizenden euro’s ontwerpen om er uit te zien als een plakmerk van een honderd of twee. Is een prestatie…

Online krijgt het heel veel kritiek en blijkbaar ben ik een van de weinigen, maar ik vind ze echt bestwil awesome!

1 like

Het ontwerp van de wijzerplaat en de indices roept bij mij weinig op. Vlees noch vis. Een schrale troost dat de afwerking ongetwijfeld bizar goed zal zijn.

Naja heb je mijn vraag op YT toch beantwoord:wink:

. Afwerking is van niveau.

1 like

Voor die onderste mag je wel 265k meenemen

Niet mijn ding :persevere:

De inspiratie voor de stijl van de nummers zal wel bij dit soort oude modellen vandaan komen, maar een verbetering vind ik het niet.

Van subtiel naar schreeuwerig.

4 likes

Vorig jaar een pers/publiekspresentatie bijgewoond van AP, op de SIHH, Geneve.

CEO Bennahmias is precies dat, net als de hele presentatie. Wel fascinerend om een keer zo “dichtbij” te komen, maar mijn herinneringen aan het bezoek in Le Brassus - 2007 - waren stukken positiever.

1 like

Ik houd niet zo van het gebruik van kanker als scheldwoord of krachtterm.

Had je geen ander filmpje kunnen vinden? Sorry voor de off topic, maar ik vond het wat onnodig.

On-topic: Ik vond het wel cool dat ze een glas hebben wat zowel gebold als concaaf is.

8 likes

Ik bezig het ook niet maar die meneer is Haags en daar schijnt het in sommige kringen normaal te zijn. Daarnaast hebben we wel collectief een pesthekel aan regen overigens.

Kijk, dít is hoe het er uit hoort te zien! Prachtig!

Los van het feit dat m’n moeder het op dit moment heeft heb ik het altijd het toppunt van lompe domheid gevonden. Yuck.

4 likes

Voorgaande jaren waren ze ook al goed bezig hun eigen strop te knopen

2017

2018

1 like

Wel vernieuwing… 2018 allemaal andere kleuren!