Nieuwe lijn van Audemars Piguet code 11.59

Vintage AP:

:star_struck:

6 likes

Net het film[je bekeken en daar zaten toch wel een paar mooie modellen bij.

n.b : er gaat natuurlijk heel veel geld zitten in het ontwikkelen van een nieuwe lijn; over alles wordt goed nagedacht. Hoe kom je dan op code 11.59 als modellijn???

Ze mogen ze allemaal houden! :+1:

2 likes

1 minuut voor 12.

Ze hebben zelf ook door dat het eind in zicht is. Dit is een soort laatste stuiptrekking.

5 likes

Ja, die associatie krijg ik er ook bijšŸ˜…

Sterkte - Iā€™ve been there myself (my mom, that is).

Ik betrap me er zelf ook heel af en toe op dat woord te gebruiken. De pest is dat het gewoon ā€œlekker bektā€, met die twee kā€™s er in. :confused:

Heel veel sterkte voor u. Schelden met ziektes is inderdaad heel naar. Wij zijn met de Nederlandse taal voor zo ver ik weet de enige taal waarbij met ziektes wordt gescholdenā€¦

Waar is Mister gerald genta gebleven?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Bah ik krijg er altijd een Richard Mille gevoel van met die kleurtjes. De standaard Royal Oak blijft prachtig

Los van het feit dat mā€™n vader aan kanker is overleden kan ik je als volbloed Schilderswijker vertellen dat ook Hagenezen een hekel aan stumperds die dat in elke zin als bijvoegelijk naamwoord gebruiken.

2 likes

Eensch.

Schitterend!

Achterstevoren dragen, die lelijke dingen!

Ik zag deze voorbijkomen:

4 likes

+1,

In beide opzichten helaas. Ongeneeslijk.

Idd, hier in Hilversum zelfs gebezigd door jongetjes met een flinke aardappel in hun keel. Ik word er heel boos om, beetje allochtonen swag taal proberen te praten, wat een armoede. Op de vraag wie er in hun familie eens overleden is aan die ziekte, hebben ze geen antwoord.

2 likes

De uurwerken zijn te gek maar van het overall design kan mij de broek niet bollen.
Vooral het frontaanzicht doet mij vrij weinig.

2 likes

Misschien omdat er AP op staat?

Meteen ontslaan diegene die dit heeft ontworpen EN zijn leidinggevende. Matig!

1 like

Iedere idioot die intern toestemming gaf om deze rommel te presenteren zou ontslagen moeten worden.

Filmpje gekeken. Wat me dan stoort is dat die man zelf niet zoā€™n nieuw model omdoet voor de presentatieā€¦ los daarvan: ben er nog niet over uit of ik deze nieuwe lijn mooi vind of niet.