Ik zie anders gewoon krasjes bij de 80, linksboven
Mag best een paar tandjes minder.
Mag je op meerder manieren interpreteren trouwens.
en de rand links van 100 is ook geen schaduw.
Ik ook niet, wordt in België ook niet gebruikt overigens, was me er niet echt van bewust. Ik doelde dan ook op de ‘Kom op dan’ zoals de titel van het filmpje. Mijn excuses als het een tere snaar zou geraakt.
Sterkte trouwens met je moeder. Ben zelf mijn vader en nonkel eraan verloren op korte tijd en het is een vernielingsgolf doorheen het familieverband.
Ik vind op die bovenste foto die onderste 2 nog wel leuk.
Als het van dumpert komt, raad ik je aan er in een grote nog omheen te lopen.
Geen mooie horloges in my opinion. Niet AP-waardig.
Hmmm… Dat had ik niet vanaf een telefoon moeten doen. Ten eerste, bedankt voor de wensen. We hebben het nodig. Je hoefde je niet te verontschuldigen, maar je reactie is tof, dat stel ik op prijs.
Ten tweede, aangaande het Dumpert-commentaar… Ik denk steeds maar dat Vlamingen toch iets charmanter in de omgang zijn dan Nederlanders. Als je het Dumpert-logo in een hoek van een Youtube video ziet staan… Sja. Dat wordt nooit charmant. Dat is wat ik probeerde te zeggen.
Als het Theorema Vulvaigos had geheten en op Watch2Day stond van 1299 voor 399 had ik het alsnog ruk gevonden. Ai.
Deze versie is inderdaad niet verkeerd, zelfs mooi. Maar de Chronograph indeling/wijzerplaat laat toch echt te wensen over.
De wijzers, ondanks historie, speken mij ook niet aan.
Kast, glas en uurwerk zijn inderdaad erg mooi.
En dan als merkbeleving / herkenning er van die RoyalOak schroeven erin draaien aan de zijkant.
Positief:
- eindelijk iets nieuws van AP dat geen Royal Oak aftreksel is!!!
- Gedurfde moderne kast en lugs, ik vind het mooi
- Mooi uurwerk
- domed en concave saffierglas is echt heel mooi gedaan. Heb ik nog nooit eerder gezien.
Negatief:
- lelijke wijzerplaat, helaas bepaalt dit voor 90% de uitstraling van het horloge
- waardeloze naam
Ik ben het met je eens, op de foto’s van TS komt e.e.a. niet zo mooi over, het filmpje en andere foto’s doen meer recht aan het design.
Maar goed, het blijft natuurlijk een “discussie” over smaak.
De kast vind ik mooi maar de wijzerplaat is echt een teleurstellend design. Onwijs zonde!