Nieuwe Limited Edition Seiko modellen 140th anniversary Iriomote (groen)

U sure? Dit is die van @Slin :point_down:

Ik kan voorlopig geen foto’s maken aangezien hij voor reparatie is weggebracht. Wijzers schuurden tegen elkaar. Zit gelukkig nog garantie op.

Seiko Only deel V

4 likes

SPB103J1 :white_check_mark:

2 likes

Beter. Want hier hadden ze 'm in mijn ogen toch echt verneukt:

De SZSC004. Met “ander groenig” op de wijzerplaat dan op de bezel. En dan geel er bij. Mein Darwin im Himmel, wat hebben die gasten voor paddo’s zitten schrokken toen ze die kleurstelling bedachten?

2 likes

Hahah. Die is mislukt inderdaad.

1 like

2019

Op Ecuadoriaanse ga je flink. En met flink bedoel ik echt ball’s out ondersteboven.

Het effect dat bij het gebruik van Ecuadorian Paddo’s vaak wordt gemeld is het loskomen van jezelf, alsof je in een andere wereld terechtkomt. Aangezien de intensiteit van de Ecuadoriaanse paddo’s gewoon erg hoog is merk je dat ervaren psychonauten beter met de intensiteit kunnen omgaan dan gebruikers zonder trip ervaringen.Je kan de volgende effecten verwachten bij een Ecuadorian paddo trip:

Gemiddelde tot sterke visuele effecten
Lichaamsdelen die versmelten met de grond
Het ontdekken van een nieuwe, andere wereld
Grote behoefte om te lachen in het begin van de trip
Kleurpatronen op muren en wegen
Bewegende en dansende bomen of lantaarnpalen zien
Besef van het concept kwijt raken
Out of body experience
Energiek gevoel

Ik heb weleens gedacht dat ik een wormhole had gevonden, gewoon in een spachtelputz muur. Ik ging er tot aan mijn elleboog in met een arm, maar ik durfde mijn hoofd er niet in te steken om te kijken, ik was bang dat de wormhole zou sluiten en mij onthoofden. :joy:

Mij tegenwoordig iets te heftig, ik heb het in mijn twenties achtergelaten.

Anywayyyyyyy, Ik vind die MM200 en MM300 zeer geslaagd. Al denk ik dat ik dan alsnog voor de SLA019 wil gaan.

:drooling_face:

1 like

Toch wel met horloge om de pols?

1 like

Een Omega natuurlijk, voor de space exploration. Nee joh, dat was de tijd dat ik nog Fossils droeg.

1 like

Of droeg je bescherming? professional-veterinarian-wears-long-glove-260nw-1315847408

1 like

Wat een soorten groen. :see_no_evil:
Deze noemen ze Emerald Green.

2 likes

Dit is toch “Coral Green”?

Nee :stuck_out_tongue_winking_eye:
Teminste volgens…

2 likes

Groene duikers doen het goed, hier de meine beide prachtig groen, mm300 groen ziet er goed uit.:smile:

2 likes

Fake nieuws, Best Deals :joy:

Ik geloof onze zeer gewaardeerd forumlid @nielsrr

NA: Seiko Sumo Emerald green

2 likes

Inderdaad, je ziet door de bomen het bos niet meer. Vind die Sumo trouwens iets ‘blauwer’ ogen.
Maar denk dat het belangrijkste is dat je hem zelf mooi vind.

1 like

Ze zouden ook wel eens met een paar mooie oranje wijzerplaten in mat en sunburst uit mogen komen met zwarte wijzers (een beetje zoals de monsters).
En ook wat meer midrange quartz modellen naast de 6R en 6L series.

1 like

Goed spul die moet ik eens proberen thanks voor de tip :ok_hand:t2:

1 like

Ik vraag me af wat het met een golfscore zou doen. Zeker met die grote lichtgevende roze ballen van je.

Sja. Die is mooi.

Maar hoe meer ik naar foto’s van Sumo’s, MarineMasters en ander Seiko geweld kijk, hoe meer ik begrijp waarom ik de Uemura kocht.

Alle wijzers zijn te kort. En die van de Uemura lopen keurig tot aan de minute track.

De Sumo komt er bijna, die gaan tot de buitenranden van de indices, maar die SLA die je daar liet zien heeft koddige knobbeltjes wijzer die amper het midden van de indice raken.

Overigens ook een probleem wat ik met de HFLE2020 had, te korte wijzers.

Jammer.

Dus kom ik tot de conclusie dat de MM200 limited uit het begin van deze thread beter van proportie is dan de MM300.

2 likes

Dus daarom komen ze met LE’s en blijven ze niet hun vaste gamma uitbreiden met allerlei varianten.
Nieuwe kleurtjes, even snel verkopen en weer door naar de volgende LE.
Helemaal prima zolang ze maar met mooie dingen op de proppen komen!

2 likes