Nieuwe limited edition Speedmaster First Omega In Space MET edition

Ik maakte er een ‘doggerel’ op:
Speedy speedy, cease your varied limiteds’ song
you had too many limiteds, too often, and far to long.

1 like

Je zal zeker gelijk hebben, maar zo hebben ze het mij iig uitgelegd bij een juwelier. Geen maximale oplage,… heb toen nog aangegeven dat op deze manier elk horloge gelimiteerd is,… dat ging er niet in. :neutral_face:

Je verwacht het niet… denk dat Jasper dit bedoeld met vergane glory…

2 likes

Je bedoelt het verschil met de FOSH ?

2 likes

Was al zo blij dat ik weet wat een FOIS is,… :rofl:

FOSH. Je moet er een in je collectie hebben ! :wink:

1 like

Heb de link nog niet aangeklikt, want ik vermoed dat ik er nog niet klaar voor ben. Wellicht over een paar jaar.

Naar een FOSH groei je toe… op een dag…

Bij de combi Speedy en MET dacht ik eerder aan ‘Mission Elapsed Time’ :thinking:

1 like

Met zo’n bandje lijkt het meer iets voor verkeersregelaars.
Ik houd het maar op mijn gewone alledaagse Speedy op een zwarte leren band.
Overigens, jammer dat bij Omega de verantwoordelijkheid is overgenomen door overproductieve marketingmensen.

1 like

Het zijn maar 100 stuks… Dat doet Omega dus echt niet voor de handel. Kennelijk een gebaar naar Hodinkee en/of het MET. Dus much ado about nothing. Is echt geen nieuwe versie of zo.

Overproductief, 100 stuks :joy:

100 stuks…

Volgens mij praten we langs elkaar heen, maar nu begrijp ik je :stuck_out_tongue_winking_eye:. Hij is genummerd, maar inderdaad niet als xxx/yyy (dus nr x van een vooraf vastgesteld aantal). Een gewone moonwatch heeft volgens mijn geen nummer op de caseback(?), dus daar zit het verschil. In de praktijk zal jij uiteraard ‘gelimiteerd’ worden op het moment dat hij uit de handel wordt genomen.

1 like

Was toch ook met een Oris versie? Misschien pushed Hodinkee wel aanmerkelijk.

Ik denk eerder, gelet op het aantal vsn 100 stuks, naar een dingetje voor het MET

:x::x::x: :disappointed:
Nee, dat ziet er niet uit. Next…

Er wordt niks gezegd of er saffier of hesalite in zit? Hesalite zou dan wel leuk zijn.

Vind het een beetje vergane glorie geloof ik😎

2 likes

Die speedmasters gaan dezelfde kant op als de chips, in allerlei smaken te krijgen maar naturel blijft het lekkerste.

Niet te pruimen dus

3 likes