Ik ook!
Best leuk inderdaad, heb het hele verhaal niet gelezen maar waarom die vijf sterren? Onnodig en lelijk.
Heeft niemand een probleem met de manier waarop het deksel op dit horloge vastgeschroefd is?
Ik vind het een manier die je maar zelden ziet tegenwoordigd.
Waarom zou je daar een probleem mee moeten hebben?
Probleem is inderdaad misschien een slechte woordkeuze.
Het lijkt me een minder handige manier dan een schroefdeksel.
Heeft allemaal z’n voor- en nadelen denk ik. Met een schroefdeksel kun je naar uitschieten bij het openmaken, dit geeft misschien wel minder kans op schade. En als je een schroefje beschadigt hoef je alleen het schroefje te vervangen, en niet het hele deksel.
Klikdeksels zijn natuurlijk helemaal nare dingen wat uitschieten betreft.
Mooie horloges!
Ik vind die met de witte dial echt super!
Ben een sucker voor witte dials …
Normaal stoor ik me niet zo snel aan een afgekapt cijfer op een horloge, maar er is iets met deze 3 wat me ontzettend tegen zit
Vind persoonlijk juist de 5 sterren de vintage uitstraling geven, net als bij de vroegere admiral. Ik heb nog nooit een longines in bezit gehad, maar zit na het lezen van dit topic meteen online te kijken, misschien komt er binnenkort een nieuwe aanwinst langs🤔
Hij lijkt op deze manier heeeeel erg op een halve 8, dat is wat mij stoort in ieder geval
Ik snap niet dat mensen dit acceptabel vinden. Het is niet zo zeer de lengte van de lugs, als wel de plaats waar de gaten voor de pushpins geboord zijn.
Met een beetje geluk heeft Longines er per lug 2 gaatjes geboord zodat je kan kiezen. Het horloge zou enorm opknappen als de band iets dichter aan de kast geplaatst wordt.
Kromme pushpins helpen dan ook weer.