De Heritage 1945
Aus $ 2.340,00 = +/- € 1.500,00
Zoooooo, die is een paar beetjes mooi zeg…!
Dick
Ieniemini seconde wijzertje. Vind ik bij het origineel mooier.
Klopt!
Origineel is toch net iets mooier.
Neemt niet weg dat deze betaalbaarder is en een heel end in de buurt komt van de looks van de originele👌
Heel gaaf. Er staat ook een heel cool verhaal op Hodinkee over de hoe de reissue tot stand is gekomen.
De plaatsing van de subdiel irriteert me te veel. Anders was het echt een heel mooi horloge.
Thanks voor de aanvulling
Weer een nieuwe eeeuuuhhh re-issue (niet nieuw dus) van Longines die me niet kan bekoren. Ik sluit me volledig aan bij Bidle en MartijnV. Die secondendail verpest hetgeen in de basis mooi had kunnen zijn. Jammer weer dit!
Grt. Marco
Weer een overmaats horloge met een te klein uurwerk. Hoe moeilijk kan het voor ETA zijn om de uurwerkjes aan te passen op het formaat klokje? Nee, niet mooi. Met een centrale seconde wijzer zou ik deze wel te pruimen vinden, maar dan is het wel net een soort JLC Master Control, en laat ik die nou erg mooi vinden.
Ik vind het een prachtig horloge. Geborsteld rvs die wijzerplaat?
Als ze de subdial verder naar onder hadden geplaatst en daarmee een gedeelte van de 6 hadden afgehakt, was daar ook kritiek op gekomen.
Ik snap het probleem van klein uurwerk niet zo. Qua looks heb ik met deze wijzerplaat geen probleem. En het uurwerk is niet te zien.
Met zn 40mm diameter is het ook zeker geen klein horloge. Moest het nu 38 max geweest zijn, automatic weggelaten en die subdial ietsje groter zodat hij mooi tussen de centrale wijzers en die 6 past, dan was’k misschien wel verkocht.
Desondanks vind ik het een prachtig ontwerp, Longines is goed bezig en begint meer en meer mijn aandacht te stelen!
Prachtig in al zijn eenvoud.