Na de Louis Erard x Alain Silberstein regulateurs van 2 jaar geleden, zijn er nu drie nieuwe modellen. Allemaal 40mm automaten in titanium.
De Regulateur 2:
La Semaine:
Le Chrono Monopoussoir
Na de Louis Erard x Alain Silberstein regulateurs van 2 jaar geleden, zijn er nu drie nieuwe modellen. Allemaal 40mm automaten in titanium.
De Regulateur 2:
Heb nog niet kunnen vinden hoe dik deze zijn, maar gezien het automatische uurwerk zullen deze ongetwijfeld forser zijn dan hun voorgangers - zeker de chrono.
Zelden vind ik horloges zo lelijk.
Helaas niet mijn ding.
De achterkant is niet onaardig…
Zwemmend zaad als secondewijzer. Vreemd
Niet mijn stijl, maar wel lekker anders!
Kleuren knallen wel lekker, maar zie zoiets toch niet snel om mijn pols hangen
Poe, als je op een horloge moeite moet doen om te zien hoe laat het is én het ontworpen lijkt te zijn door een ex Flik Flak medewerker met kleurendoofheid, dan moet je als leverancier toch wel erg veel vertrouwen hebben in een goede afloop…
De kast is mooi en echt anders
Die wijzers en indices is mij teveel eighties en te ‘gemaakt’ frivool.
De eerste uitgave van de Louis Erard X Alain Silberstein was vrij snel aan de man gebracht. Ik viste achter het net wat betreft die met de zwarte dial en dat spijt mij nog steeds. Misschien nu wel beet?
ik vind ze, uhmmmmm, heel gaaf
ze zullen wel fiks aan de prijs zijn vermoed ik.
Tsja het is geen Rolex… Maar Alain Silberstein is wel een gevierd artiest hoor.
Ben blij dat ik destijds die zwarte heb kunnen kopen. Deze nieuwe gaan vanaf 3pm vandaag in de verkoop en zijn ook weer gelimiteerd op 178 stuks van elk.
78 box sets, en 100 individuele horloges van ieder model. De regulateur en semaine kosten CHF 3500, en de monopoussoir CHF 4500.
Ik vind het ontwerp verschrikkelijk en erg “bedacht”
Echt heel erg fris, fraai en weer eens wat anders. Top wat mij betreft!
Het is inderdaad geen dertien in een dozijn horloge. Het verbaast me dan ook niet dat de meningen zich aan weerszijden van het spectrum lijken te bevinden. Een beetje love it or hate it design denk ik.
Het is wel een heel herkenbaar ontwerp en daarom ook erg geschikt als merk
Ik heb zelf een beetje de indruk dat dit ook de opzet was
Overweeg je zelf om je hiervoor in te schrijven?
Ik heb de zwarte regulateur uit 2019 al, maar zit wel een beetje aan de chrono te denken (om er dan op termijn waarschijnlijk één te houden).
Lee’s nu wel dat die chrono 13.9mm dik is, tegenover 11.6mm van die andere twee. Dat is wel een nadere overpeinzing waard.