Samenwerking tusssn Seiko en het Amerikaanse Skatemerk FTC.
3 likes
Soms is het wel fijn dat het een beperkte oplage is
, maar aan de andere kant is er geen ander horlogemerk dat zo grossiert in LE’s als Seiko, je moet erg je best doen géén LE te vinden ![]()
Die oranje is gewoon goud, zo fout!!! ![]()
Yo bro,wat een kitch,ieder zijn meug,maar Seiko wordt meer en meer een smaakloos kassa kassa product zonder ziel.


