Nieuwe Magrette

Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn Magrette Regattare Valencia verkocht. Al vrij snel had ik er spijt van. Met belangstelling volg ik nu de try it on tour (ik was zelf te laat om mee te doen). Op basis van de mooie plaatjes en de goede recensies heb ik vandaag de Regattare Chrono besteld. Ik ben benieuwd.

Overigens heb ik de bruine band erbij besteld. Welke kleur vinden jullie het mooist in combinatie met dit horloge? Wellicht dat ik nog een andere kleur nabestel.

Groet,
Richard

Van harte alvast! Mag ik vragen waarom je spijt had van je eerdere aankoop?

Welke versie van de chrono heb je overigens besteld? Dat bepaalt namelijk ook welke banden ik (wij) het mooiste vinden :wink:

Dank! Ik heb geen spijt van mijn eerdere aankoop, maar van mijn eerdere verkoop. Vandaar dat ik van dit merk het nieuwe model heb gekocht. Onderstaand alvast een (stock)beeld.

Groet

Die tour doet z’n werk goed, de mijne is inmiddels ook al onderweg. Niet verwonderlijk gezien de looks en de afwerking :slight_smile:

Heb zelf voor de zwarte band gekozen omdat de te kiezen bruine band niet naar mijn smaak is. Vermoed dat warm bruin/vintage/almond em het mooiste staat. We gaan het zien!

Tja, nu ruim een week in bezit en vandaag weer om de pols. Wat een fantastiache klok. Ik heb er overigens steeds een cognackleurige strap om…

BobT Schreef:

Tja, nu ruim een week in bezit en vandaag weer om
de pols. Wat een fantastiache klok. Ik heb er
overigens steeds een cognackleurige strap om…

http://i1252.photobucket.com/albums/hh569/theusibo
/DF85D65B-011F-42A8-BC1D-047BB9CAA0C3-1627-0000017
371695CF7_zpsc1f3ef00.jpg

Ook een mooie combo, altijd fijn als meerdere kleuren banden goed staan: vrijwel altijd met je kleding te combineren dus veel om de pols!

Spannend straks! Enneh, geen zorgen om bandje… lekker mee wisselen!!

Was ik ook van plan… De keuze bij Magrette is echter beperkt. Heb je nog tips waar goede voor de Magrette passende banden te bestellen?