Nieuwe Magrettes (of is het nou Magretten?)

Beste mede forummers,

In verband met het 10 jarig bestaan van Magrette introduceren zij diverse nieuwe modellen:

De Leoncino 44mm silver of gold voor 599.-

De Moana Pacific pro in 44 en nu ook in 42mm cas in wit of gele bezel voor 599.-

De Moana Pacific Karo in titanium voor 625.-

Alle modellen zijn STP 1-11 uurwerk, met zichtbodem en in een maximale oplage van 500 stuks.

16 likes

Ze zijn weer goed bezig bij Magrette :thumbsup:. Ik heb in ieder geval de gele Moana Pacific Pro in 44mm besteld. Het origineel stond al lang op mijn lijstje, maar die heeft jammer genoeg niet bepaald een geweldig uurwerk er in zitten. Dat is bij deze gelukkig opgelost :thumbsup:.

De blauw-gouden Leoncino is ook heerlijk, maar ik heb de wit-gouden al en dan voegt hij natuurlijk maar weinig toe.

Hoera! Misschien toch een keer eentje scoren dan.

Mooie lijn hebben ze hier. De zilveren Leoncino zie ik wel zitten!

Whoww die Leoncino is mooi

Ik wilde net een topic hierover aanmaken, ik vind ze allemaal mooi.
Kan niet besluiten of ik nu doorspaar voor de KARA of dat ik voor de moana diver ga en dan wit of toch geel.
De zilveren Leoncino vind ik ook erg mooi.

Vraag me trouwens wel af waarom ze de helium escape valve hebben laten vallen en toc nog 500 meter kunnen garanderen.

Geheel terzijde: Zeg jij frites of fritten?

Ikzelf ben toch op de fritten en patatten uitgekomen, dus ik neig naar Magretten. :slight_smile:

2 likes

Gezien de herkomst Nieuw Zeeland ligt Margrettes meer voor de hand?

Er is weer een nieuwe moana pacific onderweg…
“Waterman”

Ziet er veel belovend uit… de kleuren spreken mij iig al aan.
Brons met blauwe bezel en wijzerplaat.

3 likes

Magrette heeft weer een NZ Special Edition: de Moana Pacific Waterman GMT x Redbar
Magrette Moana Pacific Waterman GMT

Plaatjes van de website van Magrette
[Magrette Moana Pacific 04|501x500]

5 likes

zijn leuke dingen, maar worden in Nederland niet meer verkocht…

1 like

Ik heb deze. Draag m never nooit