Ze liggen hier mooi naast elkaar, helaas zal dat ook zo blijven omdat de band alleen geschikt is voor 34 en 38mm kasten. Zo meteen een anti allergeen bandje bestellen bij horlogebanden.com, kijken of dat uitkomst biedt.
Ja, meerdere volgens mij, maar hetzelfde probleem. 43mm kast en een band voor een 38mm kast. Ik ga de band gewoon houden en kijken naar een 38mm perigraph.
Ik ga dinsdag denk ik even bij de juwelier langs. Kijken of ze ook de nieuwe band hebben liggen en deze inruilen. Vandaag en gisteren het horloge omgehad met een hirsh anti allergy band, dit is helaas zeer slecht bevallen.
Had nog een mesh band liggen maar die heb ik er ook maar weer snel afgehaald, stond niet zo mooi.
Meeste horloges die ik vorig jaar had zijn verkocht, staan te koop of hebben het zonlicht al niet meer gezien. Wel draag ik zo nu en dan mijn breil bw0388 of en seiko duiker of alpha.
Ziet er erg mooi uit, hoe breed is de band zelf? Is dit 18mm of 20mm? Ben benieuwd of ze twee verschillende banden hebben of alleen verschillende eindstukken.
Wist dat er in een andere zaak in Eindhoven nog een model ligt met een band voor de 38 mm kast. Zij vertelde mij dat deze band niet past op een 42 mm kast.
Ik had mijn MS limited 2009 verkocht, maar vond toch dat er een einzeiger in mijn collectie mocht ontbreken. Dus kans afgewacht en er een via MP kunnen aanschaffen. Aangezien ik een datum toch belangrijk vind op een horloge, gezocht naar een Perigraph.