Nieuwe member?

Na een aantal dagen op dit forum rond gekeken te hebben leek het me wel handig om ook een keer gedag te zeggen !

Ik ben Mark, 23 jaar en op zoek naar het perfecte horloge voor mezelf. :wink: Heb in een korte tijd een obsessie ontwikkeld voor deze tijdsindicatoors.
Voor alsnog kijk ik rond en heb ik mezelf er al bij neer gelegd dat mijn zoektocht niet gaat stoppen bij 1 nieuw horloge.

Ik hoop veel van jullie te mogen opsteken want ik weet nog te weinig van horloges.

~Mark

Welkom, Mark

“join the club”… Wij weten ook nog veel te weining van horloges :slight_smile:

Groet
Andere Mark

Welkom op dit forum. Alleen al het aanmelden op dit forum is vrijwel zeker een garantie dat er meerde horloges aangeschaft gaan worden.
Een waarschuwing: blijf weg bij de Seiko’s, dat virus schijnt zeer besmettelijk en aggressief te zijn:), hoewel ik er toch nog maar eentje heb (ben ik resistent?). En iedereen leert hier bij over horloges.
Wat het leukste is op dit forum? Alles komt langs, van mechanisch tot quartz en van goedkoop tot (erg) duur. Voor ieder wat wils dus.
Er zijn een paar forumleden wie wonderen verrichten met horloges. Zoek maar eens bij de ‘voor en na’ posts.
Veel plezier op dit forum.

Hallo Mark,

Welkom hier op dit forum, ik weet zeker dat je er veel plezier aan gaat beleven. Je keuze zal niet makkelijk worden gezien al het moois dat hier voorbij komt.

welkom Mark,

je zult zien dat je veel kunt leren op dit forum…
ook je smaak van horloges zal zich vast en zeker ontwikkelen.

Veel plezier.

Groet,
Arno.

Hallo Mark,

Welkom en veel plezier hier.

Groet,
Alex

welkom op dit forum.
en pas inderdaad op voor een bepaald virus.

Mijn beste,

Welkom Mark, op dit horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
E je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Mark!

Nou alvast bedankt voor de hartelijke ontvangst ! :smiley:

Heb ik gelijk al een vraag, ik kom zelf uit de regio Haarlem/Amsterdam en ik ben op zoek naar winkels die een uitgebreid assortiment hebben, de winkels die ik nu bezoek hebben slechts een beperkt aanbod. Zijn er mensen uit deze regio die tips hebben ? Misschien ook een website die en betrouwbaar is en een grote diversiteit heeft.

Alvast bedankt !

~Mark

Hallo Mark,

Welkom op de site, ik vrees dat je verloren bent

VrGr,

Vincent

Welkom Mark, en blijf ver weg van de Seiko duikers. Vertrouw me, ik kan het weten.

Hallo Mark,

Welkom op de site! Het is waar wat ze zeggen, hier leer je echt een hele hoop over horloges.

Welkom op dit forum. Blijf meelezen en vooral ook meekijken naar de foto’s die geplaatst worden. Zo ontwikkel je vanzelf een gevoel welke style horloge je het mooist vindt. En dan begint de zoektocht. Net zo leuk als het hebben van een horloge. Veel plezier en… wij zouden graag de foto’s van je eerste aanwinst willen zien.

Michel

Hoi Mark,

Ook namens mij een hartelijk welkom op dit forum van prettig gestoorden!

Ennuh, één perfect horloge is er niet, dus je moet er gewoon een heleboel kopen :smiley:

Groeten,

Martin