Zie hier een nieuwe Milus; Archimèdes. Ik vind het een erg geslaagd ontwerp.
Monochrome heeft er een hands-on over gedicht.
Zie hier een nieuwe Milus; Archimèdes. Ik vind het een erg geslaagd ontwerp.
Monochrome heeft er een hands-on over gedicht.
Milus timmert goed aan de weg! Nu nog zorgen voor wat meer aanwezigheid op het internet / bij de juweliers!
Zekers, en het prijs punt van deze klok is (denk ik) bereikbaar voor een groot publiek.
met €2K als advies verkoop zal dit lastig worden tegen Longines Legend Diver aanwezigheid. Maar wel een mooi horloge.
gaaf ding, alleen de locatie van de kroon is een beetje vreemd
Weer een 2k duikertje met fake Super Compressor kast. All talk, no walk.
Dus het gaat niet zo diep als de orginele volgens het patent konden? Dus meer dan een 1000 ft druk certificering gaat het orgineel?
Vind Milus ook wel mooi, heb paar keer op punt gestaan om er eentje aan te schaffen, maar nooit doorgepakt. Erg mooie uitvoering, alleen van de 6,9,12 aanduiding ben ik niet zo fan van; of alleen maar cijfers of helemaal niet…
Niet een heel verfijnd ontwerp. Ik pas! 
Ziet er naar mijn mening erg goedkoop uit. Gedrukte indexen en cijfers op de plaat en duikring, zijn toch niet echt wat je verwacht bij een uurwerk van 2k. 
Want?!?! Typische verdeling bij een compressor kast. Zelfde als de Longines Legend Diver.
Ik vind de Snowstar dan toch een stuk leuker . Of ik die echter zou prefereren voor bijv de gemiddelde Oris. Denk t niet.
Binnenkort maar eens Oris gaan passen, Milus word m niet in Nederland via ad
Jep, dit dus 
Beetje een mengelmoes tussen een Omega Seamaster 300 en een Longines legend diver…
Idd. De enige echte moderne Super Compressor is die van CW.
dat zal best, ik vind het maar niks.
Ik vind veel modellen van Milus erg mooi, maar deze doet het voor mij niet. Ik denk gelijk aan Dan Henry. De gebruikte materialen en afwerking zal ongetwijfeld vele malen beter zijn maar het ontwerp… 
Dan is de locatie niet vreemd, maar vind jij het gewoon niks