Nieuwe Minerva aanwinst!

Ik zag 'm op MP, helemaal verkeerd geplaatst (modelbouw???).
Gauw een bod, nog een bod en een mailtje van de verkoper. Voor 20 euro was het voor mij. Ik heb 'm meteen zijn adres gevraagd, hij woonde op 25 km en ik wilde 's avonds nog gaan. Spijkers met koppen! Helaas kreeg ik zijn adres pas vanochtend, gelijk gebeld en langs!

De verkoper vertelde dat hij 'm redelijk veel had gebruikt toen hij kabellegger was. Daarvoor was deze Minerva ideaal. Kon hij zo uitrekenen hoe lang de kabels waren die ze moesten aanleggen. Ondanks het vele gebruik in prima staat, perfecte plaat, originele wijzers en de kast in goede staat. Ik moet nog wel even wat krasjes uit het glaasje polijsten.

Met zijn 39 mm een behoorlijke breedte. Een knop om 'm weer op 0 te stellen en je kunt zo weer gaan. Je moet zelf wel het wieltje sturen en aanduwen om 'm op gang te krijgen en de juiste uitkomst te krijgen maar ach, dat heeft zo zijn charme.

Eigenlijk hoort het hier niet maar omdat het een Minerva is… :smiley:

En wederom een buitenkansje die Henrik aangegrepen heeft. Mooi ding!!

Gefeliciteerd! Leuk, is dat zo’n ding wat je over een kaart moet trekken om een afstand te berekenen?

Handig voor op de lijnbaan… :wink:

Serieus, leuk ding van een goed merk, met het mooie logo natuurlijk…

gr,
Hans Mennink

Bovenstaande manier van verkrijgen is natuurijk zo geschreven als grapje, erg veel meer dan 20 euro is het natuurlijk niet waard :smiley: Maar een leuk hebbeding met een mooi logo :slight_smile:

Van harte henrik. is weer een leuke aanwinst.

Mvg Dennis.

Leuk ding, dus daar heeft Meistersinger het idee vandaan met één wijzer :smiley:

Ruud

Ik zag gisteren twee veilingen op ebay die heb ik maar eens gevolgd, er zijn blijkbaar mensen die deze dingen verzamelen… Ik heb dan geen doosje er bij maar toch bizar:

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6237064630&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6237110625&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Zou het dan toch de naam zijn?

Gerwin