Nieuwe modellen Stowa en Schauer

Oh wat is die chrono lekker! :wink:
http://www.basel2010.com/

Die creme kleurige met die gouden wijzers is wel een lekker ding zeg. Prijzen zijn zeker niet bekend?

Ja , SUPER-DE-SUPER inderdaad !!!X(

Erg strak. Was een tijd iemand die zocht naar een IWC Portugues look-a-like. Die Stowa heeft er wel wat weg van.

Ik werd net wakker…

Wilde hem alvast bestellen…

Maar ik heb denk ik toch liever zo’n Christiaan van der Klaauw, waarmee je zomers de noordpool ziet, kan zien of de Grote beer daadwerkelijk goed staat,
welke planeet de morgenster is, Waar i.i.g de zon schijnt , en of Mona mijn horoscoop al kan voorspellen.

Sorry Jurk…

verhip,
Een valjoux met het juiste aantal registers, en nog op de goede plaats ook! Die was me nog nooit opgevallen.

Prachtig horloge (tu)

Groeten,

martin

Fraaie chrono, helemaal mijn smaak

Ja, die is zeker lekker (tu) Kleur goed, indexen goed, uurwerk goed, wijzers goede en indeling perfect. Na de Stowa MO wordt dit waarschijnlijk de volgende, mits de prijs niet de pan uitrijst.

Erg fraaie chrono, ik denk dat dit model met een zwarte wijzerplaat en zilveren indexen ook erg mooi zou zijn.

Hij staat in ieder geval op mijn wishlist.

Ik ben al een tijd aan het kijken naar een Flieger mit Baumuster B Zifferblatt, zoals Stowa die nu uitbrengt. Prachtig ontwerp. Ik heb ook de Flieger Original, en ben daar erg tevreden over. Ben benieuwd naar de prijs.

De chrono gaat € 1.680 kosten en is leverbaar vanaf juni.

Ik kan niet wachten!