Nieuwe modellen Swatch sistem51

Las net een artikel over de nieuwe kleuren voor 2015: http://www.ablogtowatch.com/swatch-sistem51-watch-2015/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Ablogtowatch+(ABLOGTOWATCH)

Ik word er niet echt warm van😁. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!

Voor ‘erbij’ best aardig vind ik

Zitten best wel een paar leuke modellen bij. Alleen vaak wat te plat voor mij.

Niet echt vreselijk lelijk, maar ik zie gewoon modeklokjes. Dat bedrag niet waard.

peaceloveandpitbulls Schreef:

Zitten best wel een paar leuke modellen bij.
Alleen vaak wat te plat voor mij.

Ik vind 13.6mm niet echt plat hoor.

Irritante stippen op de wijzerplaat. Als dit zo doorgaat koop ik nooit een system 51.

13,6 mm is idd niet super plat mijn blue hero is 15mm, maar ik heb de Swatch system 51 laatst in de winklel bekeken en had net daarvoor een knoeperd van een stalen duiker gepast/bewonderd en zat denk ik nog een beetje in dat referentie kader :smiley:

Vind ze er een beetje speelgoedachtig uitzien. Leuk voor de kids misschien.

Ik vind ze iets ‘normaler’ van design. Maar daardoor vallen die stipper erg uit toon. Bij de 1e gen vond ik het juist mooi verwerkt in het design van de wijzerplaat. Bij deze had ik het liever weggelaten.

Hoewel 2 rotor designs zijn ‘gerecycled’ zijn de achterkantjes best leuk weer gedaan.

Een paar maanden geleden heb ik een paar uit de eerste generatie gepast in de Swatch Store Utrecht. De indeling en afleesbaarheid van de wijzerplaten viel me nogal tegen en ik stelde dat er binnen afzienbare tijd wel andere versies zouden uitkomen en dat ik even ging afwachten. Swatch heeft toch elk seizoen een nieuwe collectie?

Er werd me toen verzekerd dat een tweede generatie niet zou volgen en dat de modellen van de eerste generatie lang in het aanbod zou blijven.
Yeah, right…

De zwarte is goed leesbaar hoor

mcfr Schreef:

De zwarte is goed leesbaar hoor

http://i135.photobucket.com/albums/q136/mctazdevil
/20141003_182330_zpse400cca5.jpg

Ik heb m zelf ook, maar kan me door alle stipjes en streepjes wel voorstellen dat sommigen em wat rommelig en moeilijk af te lezen vinden. De 2e gen is imho relatief veel makkelijk af te lezen.

1e gen, 2e gen, maakt mij niet uit. Ik vind ze leuk.
Automaatje voor €135 met een niet Aziatisch uiterlijk, waar kom je dat nog tegen?

Een Scuba Libre Sistem51 zou ook leuk zijn b.v. Technisch vind ik het nog steeds een leuk ding, verder heeft 't natuurlijk niets met een horloge te maken :wink:

ticothijs82 Schreef:

Een Scuba Libre Sistem51 zou ook leuk zijn b.v.
Technisch vind ik het nog steeds een leuk ding,
verder heeft 't natuurlijk niets met een horloge
te maken :wink:

Ik vind het meer, veel meer met een horloge te maken dan al dat Smart/Apple watch gebeuren. Of al dat G-Shock gedoe.

Jaahaa Louis, knipoog! Ik draag 'm ook graag, maar 't ding blijft van plastic, en een hoop kabaal maken.

Not my cup of tea

Mwah, die met de crèmekleurige band met zwarte kast zou zomaar naast mijn zwarte 51 kunnen prijken in mijn horlogevitrine.

Renato_55 Schreef:

Mwah, die met de crèmekleurige band met zwarte
kast zou zomaar naast mijn zwarte 51 kunnen
prijken in mijn horlogevitrine.

Neh, voor mij is 1 in de kast al meer dan voldoende :+