Nieuwe modellen U-Boat

tsja, ze gaan nu toch best wel richting de panerai’s qua prijs dan,…,dan wordt ff doorsparen voor een panerai aantrekkelijker. De oude u-boat’s waren ook al veel te duur naar mijn mening voor gewoon een miyota uurwerkje ( de chronografen)

Erg duur voor een niets zeggend horloge, waar nu al half sjappie Nederland in loopt.

Beste lampie ik zal voor jou even navraag doen bij Importeur, deze is namelijk een goede kennis van mij.
Je hoort hier nog van. wat betreft uurwerken die ze gebruiken voor de nieuwe modellen Unitas 6397 valyoux 7750/7753. De prijzen zijn uiteraard ook verhoogd € 800.- tot € 17000.-

Ik heb zojuist de importeur gesproken.
De nieuwe modellen worden eind deze maand uitgeleverd aan ± 100 geselecteerde dealers in Nederland.
Voor meer info kun je rechtstreeks bij de importeur terecht.
http://www.bbwatches.nl

uiteraard?

Wil je nu echt zeggen dat er een reden is voor dit soort astronomische prijzen? Is het duurste model soms van puur platinum gemaakt ofzo?

Hallo Andre,

Wat ga jij voor navraag doen voor mij ???
Of ga je vragen of de importeur er 1 ter beschikking wil stellen voor het Lampie fonds of voor het horloge forum.

Gr,

in wt voor winkels gaat de verkoop plaats vinden. ik neem aan via juweliers? dat mag wel voor dit soort prijzen. overigens vond ik dat de eerdere modellen ook wel via juweliers verkocht mochten worden.
Kijk met belangstelling naar alle verkoopaantallen. daaruit zal blijken of U-boat inderdaad te hoog gegrepen heeft. iedereen mag er het zijne van denken, maar het blijven aparte onderscheidende horloges. en ik ben nog steeds enorm blij met m’n left hook chronoB.
hgr. Bert