Nieuwe modellen U-Boat

Er zijn nieuwe modellen in de aantocht bij U-Boat.
En dit is de eerste, de Lefthook Flightdeck

Is er al meer bekend over de uurwerken? Dit zou toch een heel nieuw concept worden? Waar komt deze foto vandaan Lampie?

Er schijnt ook een model te komen, waarbij je het glas kunt verwisselen naar een rood glas voor snachts.

Wat is het nut van een rood glas, 's nachts?

dan heb je 's nachts een bijpassende rode kleur bij de r.m.n!!!

gaat U-boat nu ook nog eens met een goede prijskwaliteit verhouding komen,…dus geen 700 eurie vragen voor een of ander japans uurwerk? ze kunnen voor dei bedragen prima eta spul gebruiken,…dan zou ik er nog een over na gaan denken om er een te kopen,…

Help me even … r.m.n?

's nachts zijn alle katjes grijs … niet rood :slight_smile:

Prachtige klok! Ben erg benieuwd naar de andere modellen en ook de prijzen. Tot dusver ben ik erg tevreden met m’n ChronoB, leftHook.
Bert Wibbens

De prijzen zouden ook omhoog gaan. Ze willen op de markt komen als merken zoals Breitling, Omega.

Prijzen vanaf 1500-2000 euro, weet ik uit betrouwbare bron

Weet je ook wat er voor uurwerk in zit voor die prijs??

Weet wel dat de uurwerken allemaal zwitsers zijn, voor de rest weet ik h et ook niet.

Ziet er goed uit, beter dan de huidige modellen, ik zou er alleen een kopen als er een ETA uurwerk in zat. maar dan nog zou ik niet snel 1500-2000euro uitgeven voor een U-boat.

Als ze dezelfde prijzen hadden aangehouden was het nog redelijk. Maar dit word echt zwaar overpriced.

het wordt wel erg duur, maar zal wel komen door de enorme vraag naar die dingen. Wel beter dat het eindelijk allemaal zwitsers wordt!!!

Hier kun je “bewonderen” nieuwe modellen van U-boat

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=6737

Nog een paar Foto’s

Ze zien er wel strak uit . Maar toch is er voor mij maar 1 echte U-BOAT, de Lefthook 53mm. Zoals deze van mij met kast nummer 3.

Prijzen zijn nu ook bekend tussen de €1400 en de €2800 (td) :frowning:
Ben blij dat ik de oer U-boat al heb (de 53mm lefthook). IK denk namelijk niet dat ik ooit nog een U-boat ga aanschaffen met deze prijzen.

Flightdeck
MSG €1400
MBG €1600

ABO €1700

CAS €1900
CAB €2100
55 CAB €2300

Tousand of feet
MS €2400
MB €2600

Night vision
€2800

Woah, wat een prijzen!! Dan ben ik erg nieuwsgierig naar hun verhaal over de doorgevoerde wijzigingen. Voor deze prijzen toch minstens een gemodificeerd ETA-caliber. Anders kan U-boat snel in de categorie ‘het grote graaien’…