'nieuwe MOP Chronomat' en ben er blij mee :)

Goedemorgen Liefhebbers.

Na een lange afwezigheid, en geen internet verbinding in Rusland :frowning: ben ik weer in Nederland, en connected :slight_smile:

Afgelopen Junie was ik voor een week in Nederland, en een dag voor vertrek kreeg ik te horen van mijn beste maat, dat zijn broer zijn horloge zat was, en daar dook ik meteen bovenop.

Ik heb hem, bij het zien van zijn horloge, aangeboden altijd geintereseerd te zijn, maar niet verwacht dat hij het horloge echt weg zou doen.

Ik kreeg netjes de doos, omdoos, boekjes, en bon erbij, en ik voelde me net een kind in een snoepwinkel.

In Rusland heb ik ook nog een Vostok automaat gevonden, en ik probeer een betere foto te maken.

Net een nieuwe camera, en heb hem nog niet onder de knie.

Ik wens u allen een fijn weekend.

Uit welk jaar is deze?

Tjemig wat heeft deze klok een draagsporen!

Genesis

genesis Schreef:

Genesis

Mwha, niets wat een goede vakman niet zou kunnen herstellen. Komt deze uit het midden jaren '90?

Mijn beste,

Proficiat met deze door de wol geverfde ervaringsdeskundige op het gebied van de tijd meten en weergeven!!
Duidelijk een horloge voor de liefhebber die speelt met de tijd.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze robuuste Breitling met de nodige praktijkervaring.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

het boekje is afgetekend op 1996.

En de draag sporen zijn al weer van mij.

dit gebeurt vaker met mijn horloges, het bandje van mijn tissot le locle is ook al gesneuveld.

Gaaf fout, zeker met deze band.

mooi ding, al ziet hij er wel een beetje mishandeld uit:(

malus65 Schreef:

genesis Schreef:

Genesis

Mwha, niets wat een goede vakman niet zou kunnen
herstellen.

Nou… qua herstellen, daar heb ik de nodige ervaring mee, maar deze beschadigingen zijn niet geheel te herstellen hoor.

Genesis

Proficiat