Nieuwe Nautilus Releases

Daar zijn dan de nieuwste versies van misschien wel het meest gehypte horloge van afgelopen tijd, de Nautilus. Prijzen gaan helemaal nergens over, en helaas zal dat denk ik nog een behoorlijke tijd zo blijven. Nu zijn er in totaal 4 gereleased.

De geüpdate versie van de standaard uitvoering, de 5811. Nu niet meer in staal, maar in witgoud. Met een nieuwe sluiting op de band. 41mm kastbreedte ipv 40. Prijs tikt bijna de 70k aan.

Een nieuwe 5712 in Roségoud, met bijbehorende roségouden band en een bruingekleurde wijzerplaat.
Prijs rond de 80k

Een geüpdate versie van de 5990, met als het goed is alleen een andere wijzerplaat. Prijs rond 70k

Verder was er ook nog een met diamanten gezet model, de 7118.

Iemand die een belletje naar zijn of haar AD gaat plegen?

19 likes

@Watch2Morrow is dit niet een beter idee dan die AP? :nerd_face:

1 like

Zeker. Ik kom alleen 12.500 euro tekort.

3 likes

Ai. 1,5 maand energiekosten. Ja snap je.

14 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Wat is zo’n 5811 toch bizar lekker :drooling_face: Ultimate grail material :yum::ok_hand:t2:

1 like

Niet heel vernieuwend

2 likes

Ook niet heel mooi…

5 likes

Ik weet het niet, de verhoudingen zijn een beetje net niet bij deze. Alsof de bezel net iets te dik is.

Of dit gedrocht voor 212k. Damesmaatje wel volgens PP

Moneyshot (letterlijk):

4 likes

best een mooi horloge. Alleen de prijs ligt voor mij niet helemaal in lijn met de waarde.

Ik vind deze wel echt heel gaaf!

Bezit van de zaak is het einde van het vermaak? Dan zal ik nog lang vermaak hebben :slight_smile:

4 likes

De “standaard” Nautilus hoort in staal is mijn mening. Hetzelfde geldt voor de Royal Oak.

2 likes

Mooi tijdloos, stijlvol en underdressed ontwerp. Als ik de centen had zou ik er zeker eentje gekocht hebben.
De gouden varianten zijn leuk voor dames, voetballers en rappers…

De Chopard Alpine Eagle is trouwens een prima alternatief voor mij.

2 likes

Dat zou je denken, ja.

Maar nu dus van witgoud :upside_down_face:

Het maakt allemaal een ongelooflijk overhyped indruk.

6 likes

I see what you did there :joy::ok_hand:t3:

1 like

Haha ik heb inderdaad gisteren jullie podcast geluisterd :joy:

1 like

Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen? :flushed:
Ik dacht dat ze de Nautilus niet meer zouden maken

Ben niet van het rose goud, maar in combinatie met deze wijzerplaat :heart_eyes:

4 likes