Nieuwe niet-Seiko rubber binnen voor Sumo

Ja, Marco, dat is echt een topcombi! Erg mooi, sluit mooi aan, lekkere dikte, wat wil je nog meer? En, hoe draagt ie?

1 like

Die zit echt P E R F E C T! Mooi mooi mooi :sunny:

1 like

Draagt prima!

Ik heb een blauwe besteld. Ben erg benieuwd.

1 like

mooie combi, ik probeer mijn collectie in te perken, maar dit brengt mij toch weer aan het twijfelen.

Perfect!!!

Ook erg benieuwd naar de blauwe versie. Ik hoop dat je hem hier tzt even showt :smiley:

Komt goed. Met de komst van deze band is voor mij van doorslaggevende reden geweest om weer eens een sumo te proberen.
Omgekeerde wereld :slight_smile:

2 likes

Begrijpelijk. Overweeg hem ineens ook weer, voor de zomer, lekker zo’n blauwe.

Hoewel blauwe band op blauwe Sumo misschien wel erg ehmmm… blauw wordt. Zwarte band op blauwe Sumo is denk ik het mooiste.

2 likes

Dat denk ik ook.

Agree!!

Haha, deze band heeft er net niet voor gezorgd dat ik mijn Sumo uit de verkoop haalde. Lag niet aan het bandje. De Sumo is gisteren verkocht en het bandje gaat de verkoop in.
Wie weet komt er ooit een derde keer een Sumo voor me en dan zal ik zeker weer zo’n bandje kopen.
Ben benieuwd hoe al dat blauws er uit gaat zien!

Grappig. Ik denk dat de blumo en de blauwe band ook niet met de juiste kleur match. Maar ik denk wel dat de blauwe band geweldig staat op de Zwarte Sumo. Volgens mij de beste combi :slight_smile:

We gaan het zien. Ik heb de zwarte en blauwe sumo van @riesbiem overgenomen. Kan niet mis gaan nu :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

We wachten het verslag met spanning af! Gevoelsmatig ga ik toch meer voor de blauwe band op mijn Blumo, lekker zomers, maar dan moeten de kleuren inderdaad wel matchen. Aan de andere kant, ze zijn er voor gemaakt, waarom zouden ze een andere kleur blauw hanteren?
Maar misschien ben ik te idealistisch…:innocent::wink:

Dick