Nieuwe niet-Seiko rubber binnen voor Sumo

Vandaag kwam deze rubberen band binnen: de Crafter Blue CB02
Deze is speciaal gemaakt om perfect aan te sluiten op de kast van een Seiko Sumo en is er in drie kleuren: zwart, oranje en blauw.

De specs:

  • Strap length: 205mm
  • Lug width: 20mm
  • Thickness at lug: 7.4mm
  • Thickness at end: 3.5mm

Het bandje:
Het bandje is soepel en prima afgewerkt. Ook het ijzerwerk is van goede kwaliteit.
Bij de afgeronde lugaansluitingen zitten stukjes hard plastic voor de stevigheid.

De verpakking en toebehoren:
Het bandje komt in een bedrukt zakje en met een garantie kaartje (12 maanden).

De fotos


Naast een Cuda bandje

Al met al een prima bandje en verpakking/toebehoren.
Jammer alleen het beoogde horloge niet meer door mij gedragen wordt ivm verkoop. Deze gaat dan ook weer weg :(.

3 likes

Dat is een mooi bandje!

1 like

Kijk, dat is eigenlijk het enige wat nog echt miste: een mooie aansluitende after market (rubberen) band, want dat gat tussen kast en band… Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar foto’s gemonteerd aan het horloge.

1 like

Misschien iets voor de Sumo van @Tempus_Fugit, een oranje voor de zomer bijvoorbeeld

Kan ie meteen fotootjes posten

1 like

Mooie band. Een om te onthouden :+1:

1 like

Oke oke, ik zal mijn Sumo uit z’n kistje halen voor een pas sessie.

Jaaa, hier word ik ook enthousiast van. Zien, zien, zien…
Overigens, waar koop je ze, en voor hoeveel?

Veelbelovend stuk rubber, ben ook benieuwd!

Zie dat ze ook een band in isofrane stijl aanbieden voor 46$. Altijd lastig inschatten hoe het rubber zich verhoudt tot een isofrane en andere banden in die stijl (Obris Borealis). Als deze net als de prijs daartussen zit ga ik er eentje bestellen.

gr, HJR

1 like


$85 ex. verzend en importkosten. Tijdelijk 25% korting.

1 like

ook wel benieuwd hoe de blauwe band staat op een blauwe sumo…

1 like

Ziet er mooi uit!

1 like

Mooi alternatief. Hoewel ik erg tevreden ben met m’n Sumo aan een Marinemasterband. Imo eigenlijk gewoon geen storende ‘gap’, zo.

Maar waarom bestel je nou een band voor een horloge dat je verkocht hebt? :confused: :grinning:

1 like

Haha, nog niet verkocht maar staat te koop.
Ik had deze als preorder en de levering liet op zich wachten en aangezien ik best wel een flipperaar ben kwam deze te laat.

1 like

Here goes…

Wat een te gek bandje!
Ik zou bijna de Sumo uit de verkoop halen en het bandje houden…even een nachtje over slapen :slight_smile:

5 likes

Zit idd wel als gegoten!

1 like

Strakke strap, deze combi moet je gewoon houden en wat anders flipperen :+1:

1 like

Super!
Dat gat is inderdaad mooi gevuld zo.
Het is dat ik net een gasgasbones velcro besteld voor op de sumo, anders was deze er zeker gekomen. Misschien later…
Heb zelf wel eens een band versneden om m aan te laten sluiten op endlinks van de eigen stalen band, maar dat was m ook niet helemaal.

Dank voor t delen!

Bor

1 like

en @EricPP, wat vind je er van?

1 like

Pracht band!
Mooie combi!

Ook veel gesp gaatjes :+1:
voor de juiste bandenspanning :smiley:

Grt.

1 like

Nu zou ik em bijna kopen! :smile:

1 like